• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

فشار لاستیک در هوای سرد


فشار مناسب تایر برای حفظ کشش و کاهش خطر تصادف حیاتی است. کم باد بودن لاستیک علاوه بر آسیب به تایر و کاهش طول عمر مفید آن می تواند سلامتی و ایمنی سرنشینان را نیز تهدید کند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

بررسی ترمز و علائم خرابی آن


ترمزها برای عملکرد موثر نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند و باید بازدید منظمی برای بررسی وضعیت آن ها و رفع هر گونه مشکل برنامه ریزی کرد.

نکات مهم برای تغییر سایز لاستیک


یکی از مهم ترین قطعات ماشین لاستیک ها هستند. تایر شما نقش بسزایی در کارایی و راحتی وسیله نقلیه دارد و بسیاری از افراد به دلایل زیادی به تغییر سایز لاستیک خودرو علاقه مندند. هنگام تغییر سایز لاستیک هایتان، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

تأثیرات آب و هوا بر روی فشار لاستیک خودرو


با تغییر فصول و نوسان دما، ممکن است فشار تایرها تغییر کند و این تغییرات منجر به تورم بیش از حد یا کم باد شدن لاستیک‌های شما بشود.اگر می خواهید لاستیک‌های شما، هندلینگ لازم ، کشش و دوام مناسب را داشته باشند، باید فشار هوای کافی تایرها را مرتب بررسی و حفظ کنید.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

چند راهکار برای اینکه خودروی قدیمی شما عالی به نظر برسد!


گاهی اوقات ممکن است پس از چند سال، از رانندگی با خودروی قدیمی خود کسل شویم و در این حالت ترجیح می دهیم بدون صرف هزینه‌های زیاد، تنها با چند راه حل ساده و ارزان دستی به سر و روی همین خودروی فعلی‌امان بکشیم.

نکات مهم رانندگی در هوای بارانی


رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.

بهترین لاستیک برای چری تیگو 5 و چری تیگو 7


درباره چری تیگو و سایز لاستیک مناسب آن بیشتر بدانید؛ سایز لاستیک تیگو 5 در اندازه استاندارد ۲۲۵/۶۵R۱۷ و لاستیک مناسب تیگو 7 در اندازه ۲۲۵/۶۰R۱۸ است که در برندهای مختلف ایرانی مانند: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر و... و همچنین تایرهای خارجی مطرح همچون : میشلن، تراینگل، هانکوک، جی تی رادیال و... تولید و عرضه می شود.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

چگونه از نقاط کور کامیون و وسایل نقلیه بزرگ دور بمانیم ؟


بسیاری از ما تا به امروز تصور می کردیم که رانندگان کامیون و هر نوع وسیله نقلیه بزرگ دید بهتری نسبت به جاده دارند، زیرا آنها از سطح زمین بالاتر هستند و آینه های بزرگتری نیز دارند. اما باید گفت که کامیون ها در واقع نقاط کور بزرگ تر و بیشتری دارند.

چگونگی انتخاب رینگ مناسب برای خودرو ؟


آیا به دنبال رینگ های جدید برای ماشین خود هستید اما نمی دانید چه نوع رینگی را و چه سایزی را خریداری کنید ! تنوع بسیار بالا در سایز، نوع رینگ و برندهای متفاوت در بازار باعث می گردد تا شما دچار آشفتگی شوید و ندانید که چه رینگی برای خودروی شما مناسب است. در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا مجموعه کاملی از رینگ ها را بشناسید تا به راحتی بتوانید آن را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

نکات مهم برای رفت و آمدهای روزانه با خودرو


خیلی از ما بطور روزانه برای رفتن به محل کار و یا انجام کارهای روزانه مجبور به این هستیم تا با خودروی خود مسافتی را چه کوتاه و چه طولانی طی کنیم. رفت و آمد می تواند استرس زا باشد چون همیشه در تلاش برای گیر نکردن در این ترافیک هایی که این روزها گریبان ما را گرفته است، هستیک که سروقت به محل کار و یا مقصد موردنظرمان برسیم.

مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها


بسیاری از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید نزدیک می شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک ها چه هزینه ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

نحوه پنچر گیری لاستیک ماشین


اکثر ما زمانی که متوجه پنچر شدن لاستیک خودرویمان می شویم ، عصبانی شده و کمی اضطراب به سراغمان می آید. اما باید دانست که پنچر شدن لاستیک یکی از مشکلاتی است که هر راننده ای در طول دوره ای که رانندگی می کند ، ممکن است برایش این اتفاق رخ دهد و شاید نیز تا به امروز رخ داده است.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

لاستیک TBR ، لاستیک OTR ، لاستیک PCR چیست ؟


فعالان در صنعت تایر، از کلمات TBR ، OTR ، PCR برای انواع تایرها استفاده می کنند، اما افراد زیادی هستند که معنی این کلمات را نمی دانند. این کلمات نام تایر در بخش های مختلف می باشد که اسم آنها مخفف گردیده است. در اینجا به بررسی و تفاوت بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

خودرو برقی هامر GMC 2020


هامر خودرو GMC تمام برقی و جدید خود را معرفی کرده است، اولین ابر خودرویی که انتشار گازهای گلخانه ای آن صفر است. این خودروی تمام برقی عملکرد فوق العاده ای در جاده های معمولی و آفرودی دارد.

آیا خودروی شما برای زمستان آماده است؟


همیشه در فصل سرما و زمستان درصد خرابی خودروها افزایش چشمگیری پیدا می کند . سعی کنید پیش از شروع فصل سرما باتری ، موتور ، سیستم انتقال قدرت ، خطوط ترمز ، فیلترهای هوا و سیستم خنک کننده و گرم کننده را چک کنید

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0