• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

چرا بررسی آج لاستیک اهمیت بسیاری دارد؟


لاستیک‌ها به عنوان تنها نقطه تماس خودرو با سطح جاده، نقشی حیاتی در ایمنی و کارایی رانندگی دارند. یکی از مهم‌ترین عوامل در عملکرد لاستیک‌ها، آج لاستیک است.

مقایسه خودرو دنا و خودرو تارا


دو مدل محبوب و پرطرفدار دنا و تارا به دلیل طراحی به ‌روز، امکانات مناسب مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته‌اند.

بهترین لاستیک برای تارا


خودروی تارا یکی از جدیدترین محصولات ایران‌خودرو است که به دلیل طراحی مدرن و ویژگی‌های فنی قابل قبول، توجه بسیاری از خریداران ایرانی را به خود جلب کرده است. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای حفظ عملکرد و ایمنی این خودرو باید در نظر داشت، انتخاب لاستیک مناسب است.

بهترین لاستیک برای برلیانس


خودروهای برلیانس با طراحی مدرن و عملکرد عالی خود، یکی از انتخاب‌های محبوب در بازار ایران هستند. برای بهره‌مندی کامل از عملکرد این خودروها، انتخاب لاستیک مناسب بسیار اهمیت دارد.

جابه‌جایی لاستیک ها چیست؟


جابه‌جایی چرخ‌ها به معنای تغییر موقعیت لاستیک‌های خودرو به شکل منظم است، به طوری که لاستیک‌هایی که در یک نقطه از خودرو قرار داشتند، به نقطه دیگری منتقل شوند. این کار به منظور اطمینان از سایش یکنواخت تمامی لاستیک‌ها انجام می‌شود.

راهنمای خرید بهترین لاستیک ایرانی


در ایران، انتخاب و خرید لاستیک مناسب برای خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا تنوع آب و هوایی و شرایط جاده‌ها نیازمند لاستیک‌هایی با کیفیت و کارایی بالا است. برندهای متعددی در ایران تولید لاستیک را بر عهده دارند، اما یکی از معروف‌ترین و معتبرترین آن‌ها، شرکت بارز است که توانسته‌ با محصولات با کیفیت خود، رضایت مشتریان را جلب کنند.

تاثیر بالانس لاستیک‌ و نشانه‌های آن


یکی از عوامل اصلی ایمنی و کارایی خودرو، وضعیت لاستیک‌ها و بالانس بودن آنهاست. بالانس صحیح لاستیک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا می‌تواند تأثیر مستقیمی بر عملکرد خودرو و ایمنی سرنشینان داشته باشد.

کدام علامت نشان می‌دهد زمان تعویض تایر فرا رسیده است؟


لاستیک های خودرو به دلیل ارتباط مستقیم با جاده در معرض آسیب و فرسودگی بیشتری قرار دارند که ممکن است این رویداد خطرات ناهنجاری به همراه داشته باشد و تبعات جبران ناپذیری را بر جای بگذارد. از این رو رانندگان با بررسی مدوام تایرهای خود می‌توانند از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنند.

درباره لاستیک کندا بیشتر بدانید


کمپانی تایرسازی کندا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایر در تایوان است. این شرکت با نام رسمی "Kenda Rubber Industrial" شناخته می‌شود.

تفاوت های خودروهای شاسی بلند و کراس اوور


خودرو های شاسی بلند و کراس اوورها دو نوع خودروی چند منظوره هستند که تفاوت های بسیاری دارند. با این حال، توسعه مداوم هر دو پلتفرم، مرز بین آنها را محو کرده است.

معرفی تایر جدید بارز P685 (OPTI RIDE)


لاستیک بارز با طرح گل P685 (OPTI RIDE) مناسب برای استفاده در هر چهار فصل است به طوری که در سطوح خیس و بارانی از سواری نرمی برخوردار و راحتی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.

مزایا و معایب لاستیک واریور


واریور اولین بار در سال 2011 و در طی همکاری مشترک میشلن و بزرگترین کمپانی تولیدی لاستیک در چین، که دابل کوین نام دارد، تاسیس شد. لاستیک چینی واریور با بهره گیری از دانش فنی میشلن توانسته نظر بازارهای بین المللی را نیز به خود جلب کند و در دسته تایرهای درجه یک چینی قرار بگیرد

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

فشار لاستیک در هوای سرد


فشار مناسب تایر برای حفظ کشش و کاهش خطر تصادف حیاتی است. کم باد بودن لاستیک علاوه بر آسیب به تایر و کاهش طول عمر مفید آن می تواند سلامتی و ایمنی سرنشینان را نیز تهدید کند.

سری جدید 5 BMW با لاستیک های SportContact 7 کنتیننتال مجهز شدند


شركت BMW با اعتماد به تخصص و تجهیزات اورجینال کانتیننتال، اتومبیل‌های جدید خود از سری BMW 5 را از کارخانه با لاستیک‌های کانتیننتال تجهیز می‌کند.

بهترین لاستیک چینی کدام است


لاستیک بخش مهم خودروی شما را تشکیل می دهد و تعویض به موقع لاستیک ها از لحاظ اقتصادی برای همه امکان پذیر نمی باشد، برای حل این مشکل لاستیک های چینی وارد بازار شدند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

درباره لاستیک واریور بیشتر بدانید


یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.

نکات مهم برای خرید لاستیک زمستانی


همانطور که زمستان فرا می رسد اهمیت نصب تایرهای زمستانی به شدت مورد توجه قرار می گیرد و یک گام مهم در تضمین ایمنی و کنترل شما در جاده های زمستانی است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0