بهترین لاستیک برای چری تیگو 5 و چری تیگو 7




بهترین لاستیک برای چری تیگو 5 و چری تیگو 7

چری یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های خودروسازی جهان است که محصولات خود را به بازارهای مختلف جهانی صادر می‌کند. گروه خودروسازی چری با استفاده از تکنولوژی و فناوری های خودروسازهای غربی خودروهایی با کارایی بالا و پر آپشن را طراحی و تولید می‌کند. خودروهای تیگو 7 و تیگو 5 دو خودرو ساخته شده در این شرکت است که از توانایی های فوق العاده چری برخوردار  هستند. نسخهٔ اولیهٔ این خودرو چری تیگو ۳ بود که در اصل تیگو نام داشت، اما با رونمایی از نسخهٔ فیس‌لیفت آن در سال ۲۰۱۰ نام آن به تیگو ۳ تغییر پیدا کرد. چری تیگو در ایران نیز توانسته به خوبی جای خود را در بازار باز کند.

  • تیگو 5

 خودروی تیگو 5 در سال ١٣٩۴ و به عنوان اولین خودرو تحت برند چری، بوسیله مدیران خودرو وارد کشور شد. چری تیگو 5 با طراحی قابل قبول داخلی و بیرونی خودرو، فضای نسبتاً جادار کابین، سواری نرم و راحت و امکانات کامل مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و به عنوان یک ماشین خانوادگی، سرویس نسبتاً مطلوبی به مالکین خود ارائه می دهد. به طور کلی تیگو 5 ترکیبی کلی از چند خودروی مشهور است که توسط کمپانی چری ساخته شده است. همچنین با توجه به استفاده از پیشرانه تنفس طبیعی، هزینه استهلاک کمتری در قیاس با رقبای توربو خود دارد و با ترمزها و ایمنی مناسب تا حد زیادی قابل اعتماد است.

  • تیگو 7

تیگو 7 یک کراس‌ اور مدرن با تکنولوژی‌ پیشرفته‌تر از تیگو 5 است که به عنوان یک خودرو رفاهی خانوادگی گزینه مناسبی به حساب می‌آید . از اواسط مرداد 96 بود که عرضه تیگو 7 به صورت رسمی در ایران آغاز شد. در ابتدا فقط شاهد عرضه تیپ اکسلنت بودیم و بعد از گذشت مدتی در پاییز 97، تیپ IE هم معرفی شد و در سال 98 وارد بازار شد و پیشرانه همان تیپ اکسلنت است.

سایز لاستیک چری تیگو

وسایل نقلیه در اندازه های مختلف تولید میشوند و به همین ترتیب تایرهایی که برای رانندگی هر یک از آنها استفاده می شود نیز متفاوت هستند و در سایزها و کارایی های گوناگونی عرضه می شوند. عدم استفاده از لاستیک مناسب برای وسیله نقلیه می تواند ایمنی راننده و سرنشینان را به خطر بیندازد.

مانند بقیه خودروها، سایز لاستیک تیگو نیز مشخص شده هستند. سایز لاستیک تیگو 5 در اندازه استاندارد ۲۲۵/۶۵R۱۷ و لاستیک مناسب تیگو 7 در اندازه ۲۲۵/۶۰R۱۸ عرضه می شود.

قیمت لاستیک چری تیگو

آیا می دانید نقش تایر شما چقدر مهم است؟ لاستیک ها چندین عملکرد مهم بر روی خودرو دارند و بدون لاستیک مناسب خودروی شما نمی تواند با پتانسیل کامل کار کند. به همین دلیل برای خرید لاستیک نیز باید توجه داشته باشیم که همه لاستیک ها مناسب خودرو ما نمی باشد. قیمت لاستیک با توجه به نوع برند و سایز های مختلف با هم تفاوت دارد. برای خرید لاستیک تیگو 5 می توان، لاستیک های ایرانی مانند: بارز ، ایران تایر  و... که بعنوان لاستیک دولتی نیز شناخته می شوند و همچنین تایرهای خارجی مطرح دنیا با کیفیت و قیمت بسیار مناسب را در نظر گرفت. چری تیگو 7 نیز از این قاعده مستثنا نیست و می توان برای خرید بهترین لاستیک تیگو 7 نیز از لاستیک دولتی با نرخ مصوب و تایرهای خارجی با کیفیت استفاده کرد.

خرید لاستیک چری تیگو

امروزه فروشگاه های خرید لاستیک زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها تایر مناسب خود را انتخاب کرد. برای خرید لاستیک تیگو، می توان به سایت هایپرتایر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی خرید لاستیک هایپرتایر با فراهم کردن بستری مناسب برای مقایسه قیمت ها و بررسی لاستیک ها و امکان مشاوره با متخصصین این مجموعه خرید لاستیک را برای مشتریان و مصرف کنندگان راحت کرده است و شما عزیزان می توانید با ثبت خرید تایر مورد نظر خود از خدمات نصب و بالانس سیار و یا در مراکز خدمات واقع در شرق و غرب تهران هایپرتایر بهره مند شوید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0