• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

فشار لاستیک در هوای سرد


فشار مناسب تایر برای حفظ کشش و کاهش خطر تصادف حیاتی است. کم باد بودن لاستیک علاوه بر آسیب به تایر و کاهش طول عمر مفید آن می تواند سلامتی و ایمنی سرنشینان را نیز تهدید کند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

بهترین لاستیک برای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس


تیگو 8 پلاس که در ایران آن را به نام تیگو 8 پرو می شناسیم در اصل اولین عضو خانواده فونیکس و نسل دوم تیگو 8 می باشد که بهبود قابل توجه ای در ظاهر و آپشن های خود داشته است.سایز لاستیک تیگو 8 پرو و سایز لاستیک تیگو 8 پرو مکس 235/55R18 می باشد که در بازار در برند های ایرانی و خارجی تولید و عرضه می گردد.

تأثیرات آب و هوا بر روی فشار لاستیک خودرو


با تغییر فصول و نوسان دما، ممکن است فشار تایرها تغییر کند و این تغییرات منجر به تورم بیش از حد یا کم باد شدن لاستیک‌های شما بشود.اگر می خواهید لاستیک‌های شما، هندلینگ لازم ، کشش و دوام مناسب را داشته باشند، باید فشار هوای کافی تایرها را مرتب بررسی و حفظ کنید.

بهترین لاستیک برای سانتافه


درسال 2007 نسل دوم سانتافه تولید و سپس راهی بازار ایران هم شد. لاستیک مناسب برای سانتافه در تیپ های 6 سیلندر و 4 سیلندر سایز فابریک 235/60R18 می باشد. البته برای این خودرو می توان از سایز پهن 235/55R19 نیز استفاده کرد.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

چند راهکار برای اینکه خودروی قدیمی شما عالی به نظر برسد!


گاهی اوقات ممکن است پس از چند سال، از رانندگی با خودروی قدیمی خود کسل شویم و در این حالت ترجیح می دهیم بدون صرف هزینه‌های زیاد، تنها با چند راه حل ساده و ارزان دستی به سر و روی همین خودروی فعلی‌امان بکشیم.

بهترین لاستیک برای چری تیگو 5 و چری تیگو 7


درباره چری تیگو و سایز لاستیک مناسب آن بیشتر بدانید؛ سایز لاستیک تیگو 5 در اندازه استاندارد ۲۲۵/۶۵R۱۷ و لاستیک مناسب تیگو 7 در اندازه ۲۲۵/۶۰R۱۸ است که در برندهای مختلف ایرانی مانند: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر و... و همچنین تایرهای خارجی مطرح همچون : میشلن، تراینگل، هانکوک، جی تی رادیال و... تولید و عرضه می شود.

بررسی ویژگی های جدیدترین لاستیک بارز با طرح گل P610


لاستیک بارز P610 (PRORIDE) یکی از جدیدترین تایرهای شرکت بارز است که آج آن از نوع چهار فصل می باشد و برای آب و هوای مختلف بسیار مناسب است. این تایر رادیال از دوام و طول عمر بالاییی برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی در جاده ها گوناگون دارد.

بهترین لاستیک برای پژو 207


لاستیک استاندارد این خودرو سایز 185/65R14 می باشد ولی شما می توانید سایز 195/60R14 و لاستیک سایز 205/60R14 را نیز جایگزین سایز استاندارد این خودرو کنید. برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

با علامت های روی دیواره لاستیک بارز بیشتر آشنا شویم


در ابتدا و پیش از مطالعه علامت های روی دیواره لاستیک بهتر است نگاهی کوتاه به پرفروش ترین لاستیک ایرانی یعنی بارز بیاندازیم و بعد به بررسی بیشتر این علائم که بر روی دیواره تایر بارز درج شده اند، بپردازیم. لاستیک بارز که عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از برندهای موجود و تولیدی در ایران از آن خود کرده است از سال 1368 تاسیس گشته و از سال 1372 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

هر آنچه که درباره ی لاستیک دولتی باید بدانیم


این روزها نام لاستیک دولتی را زیاد می شنویم ! ولی شاید اطلاعات کامل و کافی از آن نداشته باشیم. بسیاری از ما شنیده ایم که لاستیک دولتی از کیفیتی نامطلوب و مواد اولیه ای نامرغوب ساخته شده است و بر این باور هستیم که این لاستیک به جهت اینکه از قیمت کمتری برخوردار است ، پس حتما عملکردی عالی را به ما در رانندگی ارائه نمی دهد.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

مشخصات فنی و قیمت لاستیک خودرو سیتروئن


سیتروئن متعلق به آندره سیتروئن است که در سال 1919 تاسیس گردید. این شرکت امروزه جزوی از شرکت های استلانتیس می باشد. جالب است بدانید این شرکت 8 سال بعد از تاسیس به یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شد.

لاستیک مناسب برای خودروی کوئیک سایپا


سایپا 212 نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در انتهای سال 1395 رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M15 آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور5 /1 لیتری و قدرت 87 اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است.

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0