بهترین لاستیک برای سانتافه




بهترین لاستیک برای سانتافه

مشخصات فنی خودروی سانتافه

کراس اوورها در سال های اخیر به دلیل اینکه هم در جاده های شهری راحت هستند و هم در جاده های بین شهری و یا حتی آفرودها، نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا به محبوبیت زیادی رسیده اند. یکی از محبوب ترین کراس اوورهای موجود در بازار ایران سانتافه است، خودرویی کره ای که از سال 2007 وارد ایران شد و  نسل دوم و سوم این خودرو در ایران موجود می باشد.

اگر بخواهیم نگاه کوچکی به تاریخچه این خودرو بیاندازیم، هیوندای سانتافه یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) است که توسط سازنده کره جنوبی هیوندای از سال 2000 تولید می شود. این خودرو نام خود را از شهر سانتافه، نیومکزیکو گرفته و در سال 2001 نیز به این عنوان معرفی شد. درسال 2007 نسل دوم سانتافه تولید و سپس راهی بازار ایران هم شد. این خودرو با وزن بالا و گیربگس ضعیف، کند و پرمصرف بود اما در سال 2010 و با رونمایی از فیس لیف نسل دوم و جبران کم و کاستی های مدل قبلی سانتافه توانست رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند. در سال 2013 از نسل سوم رونمایی شد ولی به دلیل محدودیت ها فقط مدل اسپرت آن وارد کشور ایران شد.

سایز لاستیک مناسب برای سانتافه

وظایف اصلی لاستیک ها؛ تحمل بار خودرو، انتقال نیروهای کششی و ترمزگیری مناسب در سطح جاده های مختلف، جذب ضربه های وارد شده در جاده و حفظ جهت و ... است. برای اطمینان از اینکه این عملکردها به صورت مناسب انجام شوند، موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از خرید لاستیک در نظر داشت. یکی از مواردی که باید هنگام خرید به آن توجه کرد سایز دقیق لاستیک است. لاستیک مناسب برای سانتافه در تیپ های 6 سیلندر و 4 سیلندر سایز فابریک 235/60R18 می باشد. استفاده از سایز های جایگزین و پهن برای خودرو ها توصیه نمی شود چرا که بهترین عملکرد در سایز فابریک لاستیک سانتافه خواهد بود و برای انتخاب سایز جایگزین و پهن حتما باید با کارشناسان فروش لاستیک مشورت کرد.

به عنوان مثال با اینکه هم اکنون چند مدل متفاوت از سانتافه در بازار موجود می باشد، اندازه تایرهای استفاده شده بر این خودروها یکسان می باشد. برای نسل دوم و فیس لیفت آن که از تیپ 6 سیلندر هستند و نسل سوم که تیپ 4 سیلندر می باشد، از سایز استاندارد 235/60R18 استفاده می شود و از سایز 235/55R19 نیز می توان به جای سایز استاندارد برای این خودروی استفاده کرد.

قیمت لاستیک سانتافه

برندهای متنوعی از لاستیک در بازار با قیمت های متفاوت وجود دارند و عوامل مانند: طرح گل، پذیرش شرایط آب و هوایی، ضمانت و سایز و... بر قیمت لاستیک تاثیر گذار هستند. با توجه به اهمیت لاستیک در رانندگی، بهتر است که خرید خود را به کمک یک متخصص و با راهنمایی کارشناسان انجام دهید. در هایپرتایر ما سعی می کنیم با عرضه لاستیک ایرانی بعنوان لاستیک دولتی با نرخ مصوب و لاستیک های خارجی در برندهای مطرح و معتبر و با قیمت مناسب به شما در خرید یک لاستیک مطمئن و راحت کمک کنیم.

خرید لاستیک سانتافه

همانطور که گفتیم لاستیک از اهمیت زیادی برخوردار است و شما هنگام خرید علاوه بر قیمت باید بر معتبر بودن فروشگاهی که از آن خرید می کنید و تاریخ تولید و گارانتی و خدمات پس از فروش فروشگاه و... توجه داشته باشید. در کشور ما لاستیک به صورت دولتی و آزاد به فروش می رسد، بعنوان مثال؛ قیمت لاستیک سانتافه بارز بعنوان لاستیک دولتی در برخی فروشگاه ها با نرخ آزاد و قیمت لاستیک سانتافه هانکوک بعنوان تایر خارجی درجه یک با قیمت بالاتر از استاندارد بفروش می رسد. از همین رو بهتر است قبل از خرید بهترین لاستیک برای سانتافه بررسی های لازم را انجام داده و از فروشگاه معتبر خرید کنید.

در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با امکان مقایسه محصولات و دریافت اطلاعات کامل لاستیک ها و بررسی آن ها، مصرف کنندگان میتوانند براحتی از بین لاستیک های ایرانی با قیمت دولتی و لاستیک های مطرح خارجی با مناسبترین قیمت، تایر مورد نظر خود را انتخاب و بررسی نموده و با اطمینان خاطر از قیمت تایرها، کیفیت آنها ، لاستیک مورد نظر خود را خریداری نمایند و در صورت نیاز نیز خدمات نصب و بالانس سیار این مجموعه را دریافت نمایند.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0