مشخصات فنی و قیمت لاستیک خودرو سیتروئن




درباره خودروی سیتروئن C3 بیشتر بدانیم

سیتروئن متعلق به آندره سیتروئن است که در سال 1919 تاسیس گردید. این شرکت امروزه جزوی از شرکت های استلانتیس می باشد. جالب است بدانید این شرکت 8 سال بعد از تاسیس به یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شد. شرکت پژو در سال 1974 ، درصدی از سهام سیتروئن را خریداری کرد. سیتروئن دارای مدل ها و تیپ های مختلفی همچون: C3 ، C5 ، زانتیا و ژیان است که پیش از این به بررسی لاستیک مناسب برای زانتیا پرداخته بودیم و در اینجا قصد داریم به بررسی پرفروش ترین مدل آن یعنی C3 بپردازیم. سیتروئن C3 یک خودروی کامپکت سوپرمینی (B-segment) است که توسط شرکت پژو سیتروئن فرانسوی از آوریل 2002 تولید شده است. خودروی سیتروئن C3 که از محصولات پرفروش این شرکت می باشد ، جایگزین سیتروئن ساکسو بوده و در حال حاضر در نسل سوم این خود قرار دارد. مدل نسل سوم در ژوئن 2016 رونمایی شد و در ژانویه 2017 بدر بازار عرضه شد. خودرو در سبک بدنه هاچ بک پنج در تولید می شود و نسل اول آن نیز در نسخه قابل تبدیل دو در با نام C3 Pluriel تولید می شود.

سیتروئن C3 دارای مشخصات فنی همچون: حجم موتور 1600 سی سی بوده و از قدرت موتوری 6000 دور در 163 دقیقه بهره می برد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز به 8.2 در ثانیه می رسد. طراحی ظاهر و بدنه ی این خودرو متفاوت بوده و مناسب برای دوستداران خودروهای هاچ بک اسپرت است.  این خودروی مدرن و مجز به استانداردهای روز دنیا ، در حال حاضر در ایران مونتاژ می گردد و از استقبال خوبی نیز در ایران بهره مند شده است. در ادامه به بررسی بیشتر لاستیک مناسب سیتروئن C3 خواهیم پرداخت.

خرید لاستیک فابریک سیتروئن C3

تولیدکنندگان و فروشندگان لاستیک همیشه توصیه می کنند که زیر خودروی خود از لاستیک فابریک و استاندارد مناسب برای آن خودرو استفاده نمایید و دلیل آن نیز بهبود عملکرد خودرو و حفظ ایمنی راننده و سرنشینان خودرو است. شاید این سوال برای شما پیش آید که چه سایز لاستیک مناسب خودروی من است ؟ شما می توانید با مراجعه به دفترچ راهنمای خودرو یا درب سمت راننده و یا لاستیکی که زیر خودرویتان است متوجه شوید که سایز لاستیک شما چیست و حتی می توانید از متخصصین این حوزه برای دانستن سایز لاستیک خودروی خود کمک بگیرید. لاستیک سیتروئن C3 در سایز فابریک 205/55R16 ارائه می گردد که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر این سایز لاستیک را در برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی مناسب خریداری نمایید. با مراجعه به هایپرتایر می توانید علاوه بر خرید لاستیک ایران تایر با نرخ دولتی، لاستیک بارز مناسب برای سیترئن C3 را با توجه به عملکرد و کیفیت مناسبشان نسبت به دیگر تایرهای ایرانی در نظر بگیرید و آن را با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایید. همچنین لاستیک دانلوپ مناسب سیتروئن C3 که از برندهای مطرح در دنیا می باشد و همینطور لاستیک تراینگل را با توجه به کارایی و عملکرد بالایی که دارند بعنوان تایرهای خارجی درجه یک برای این خودرو خریداری کنید.

قیمت لاستیک سیتروئن C3

همانطور که در بالا گفته شد در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می توانید با خرید لاستیک دولتی با نرخ مصوب خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید و همینطور با انتخاب تایرهای خارجی در برندهای مطرح همچون: دانلوپ، هانکوک، میشلن، کنتینتال، تراینگل، جی تی رادیال آانها را با بهترین قیمت موجود در بازار لاستیک با خدمات پس از فروش و ضمانت خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0