• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

چگونگی انتخاب رینگ مناسب برای خودرو ؟


آیا به دنبال رینگ های جدید برای ماشین خود هستید اما نمی دانید چه نوع رینگی را و چه سایزی را خریداری کنید ! تنوع بسیار بالا در سایز، نوع رینگ و برندهای متفاوت در بازار باعث می گردد تا شما دچار آشفتگی شوید و ندانید که چه رینگی برای خودروی شما مناسب است. در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا مجموعه کاملی از رینگ ها را بشناسید تا به راحتی بتوانید آن را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

قالپاق چیست و چه کاربردی دارد ؟


مانند همه ی قسمتهای خودرو ، قالپاق نیز هدف بسیار مهمی را در خودرو دنبال می کند ، با این تفاسیر که هنوز برخی از رانندگان در مورد نیاز یا عدم نیاز آنها شک دارند. در این مقاله درباره ی اینکه قالپاق دقیقاً چیست و چه کاربردی دارد و مزایای آن برای استفاده چیست بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

هر آنچه که باید درباره فیلتر بنزین خودرو بدانید !


برای عملکرد مناسب خودرو و موتور، نگهداری و سرویس قطعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . برخلاف اکثر قطعات اساسی مانند: لاستیک ها، گیربکس، و ... حتماً نام فیلتر سوخت را نشنیده اید ! و فکر می کنید تعمیر و نگهداری آن در اولویت های نگهداری از خودرو نیست !

هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟


هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده ، بدون این که به یاد داشته باشید چگونه مسیری را تا مقصد پیموده اید ؟ اگر جواب شما بله است پس شما هیپنوتیزم بزرگراه را تجربه کردید !

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

آشنایی با اصطلاحاتی که هنگام خرید لاستیک با آن روبرو می شویم


در هنگام جستجو برای خرید لاستیک ( تایر ) جدید با اصطلاحاتی روبرو می شویم که ممکن است خیلی از ما درباره آن اطلاعاتی نداشته باشیم . در این مقاله لیستی از این اصطلاحات که نشان دهنده عملکرد تایر می باشد ، به شکل ساده و کوتاه بیان شده که دانستن آن برای هر راننده ای الزامی می باشد.

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

تایر‌های جدید بهتر است روی کدام محور نصب شود؟


برای عملکرد بهتر و بیشتر خودرو خود توصیه ما این است که تمام تایرهای خود را تعویض کنید. اگر شما مجبور بودید به جای 4 حلقه تایر تنها 2 حلقه تایر جدید تهیه کنید،ابتدا قبل از هر چیز به سایز و نوع تایر خود توجه کنید که مشابه تایر‌های قبلی باشد.

بازیافت لاستیک فرسوده


مزایای سيستم پيروليز و تاثیرش در محیط زیست را بدانید

معرفی برند گلدستون تایر


شرکت گلدستون در توسعه صادرات غير نفتی به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير رسیده است

موارد کلیدی کاهش مصرف سوخت


موارد مهم و کاربردی جهت کاهش مصرف سوخت خودرو را بدانید

اهمیت رینگ خودرو


رینگ و لاستیک علاوه بر زیبایی و جلوه ی ظاهری ای که به خودرو می دهد، باعث نگهداری لاستیک و همچنین بهبود در عملکرد تایر نیز می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظاهر زیبا روی رینگ ها تمرکز می کنند و سبک یا اندازه رینگ ها را تغییر می دهند تا ظاهری جدید ایجاد کنند، اما باید گفت که رینگ ها فراتر از دادن یک ظاهر خوب به خودروی شما می باشند.

لاستیک های NPT (بدون باد)


"Non- Pneumatic tires" یا همان لاستیک های "NPT" لاستیک هایی هستند که هیچ فشار هوایی در آنها وجود ندارد.

نمک پاشی جاده ها در زمستان


یک روش معمول برای پاکسازی جاده های یخ زده استفاده از یک لایه نمک است که باعث کاهش دمای انجماد آب و ذوب شدن یخ ها می شود.  نمک زدن جاده ها در کشورهای مختلف یک روش استاندارد است و تحقیقات نشان داده  که نمک پاشی در جاده تا 85 درصد خطر لیز خوردن و تصادف را کاهش می دهد. یکی از مشکلاتی که نمک پاشی دارد ، زنگ زدگی قطعات خودرو است و علاوه بر آن مطالعات زیست محیطی نیز نشان می دهد که استفاده از نمک برای از بین بردن یخ زدایی می تواند بر منابع آب ، خاک و گیاهان و حیات وحش محلی تأثیر منفی بگذارد .

شستشوی تایر


برخی از افراد زمان زیادی را صرف تمیز کردن و برق انداختن ماشین خود میکنند. در مقابل برخی دیگرشاید همین زمان را صرف تعویض روغن و یا پر کردن باک خودرو بکنند. باید توجه داشته باشیم که لاستیک ها تنها جزیی هستند که در معرض بیشترین آلودگی ها میباشند چراکه دائما با سطح زمین و جاده در تماسند.

مزایا و معایب استفاده از باد نیتروژن در لاستیک


دیگر میدانیم که تنظیم بودن فشار باد لاستیک چقدر مهم است تنظیم بودن باد لاستیک باعث کاهش خیلی ازهزینه ها می شود و در نهایت باعث ایمنی بالاتر نیز می شود. چند سالی است که در کشورما نیز استفاده از گاز نیتروژن به جای باد معمولی رواج پیدا کرده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0