معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس




مشخصات فنی خودروی رنو کولئوس

رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید. نسل اول با نام رنو سامسونگ QM5 و نسل دوم با نام رنو سامسونگ QM6 به بازار عرضه شد. نسخه های فیس لیفت شده کولیوس در اکتبر 2011 و ژوئن 2013 در دسترس بود. نسل دوم این خودرو در نمایشگاه خودروی پکن 2016 رونمایی شد و از پلت فرم مدولار رنو-نیسان مشترک ماژول خانواده (CMF-CD) استفاده کرد.

این خودرو از کابینی جادار و راحت برخوردار است که آسایش را هنگام رانندگی برای شما به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که این خودرو دارای سیستم ضد آلایندگی است که در هنگام نقص فنی خوردو و یا خرابی موتور به شما هشدار می دهد که سریعاً به تعمیرگاه مراجعه کنید ، تا مانع از آلودگی های زیست محیطی گردید. این خودروی پرفروش از شرکت رنو همچنین دارای سیستم کمکی پارک خودرو با نام Easy Park Assist است که به شما در پارک خودرو کمک می کند. نسل دوم این خودرو دارای صندلی های عقب تاشو، دکمه ی استارت Keyless، سانروف پانورامیک و غیره است. در ادامه درباره ی سایز لاستیک رنو کولیوس و برندهای که دارای این سایز لاستیک می باشند، صحبت خواهیم کرد.

لاستیک مناسب رنو کولیوس

هر خودرویی به طور اختصاری دارای سایز لاستیکی استاندارد است که باعث می گردد رانندگان و سرنشینان خودرو رانندگی ایمن و راحتی را تجربه کنند. معمولاً علاوه بر استفاده از سایز فابریک می توان بر روی خودرو از سایزهای پهن تر نیز استفاده نمود که فرمولی خاص را دارا می باشد. اما همیشه توصیه شده است که استفاده از لاستیک پهن را به حداقل برسانید و حتما برای عملکرد بهتر خودرو از لاستیک سایز فابریک استفاده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، این خودرو دارای نسل اول و نسل دوم است. لاستیک سایز فابریک رنو کولیوس اتاق قدیم 225/65R17 و سایز لاستیک 225/60R17 است و لاستیک رنو کولیوس اتاق جدید تولیدی در سال های 2014  تا 2016  با سایز 225/55R18 و رنو کولیوس اتاق جدید تولیدی در سالهای 2017 تا 2020 در سایز 225/60R18 و سایز 225/55R19 عرضه می گردد.

 خرید لاستیک رنو کولیوس

برای خرید لاستیک علاوه بر اینکه بر سایز آن دقت می کنید باید به نکاتی دیگری نیز همچون: برند ، قیمت ، ضمانت و عوامل دیگر نیز توجه کنید. فروشگاه های متعددی در سطح شهر وجود دارند که عرضه کننده ی انواع لاستیک های ایرانی و لاستیک های خارجی در سایزهای مختلف می باشند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از فروشگاه هایی است که عرضه کننده ی لاستیک دولتی و لاستیک خارجی در برندهای مطرح و معتبر به صورت آنلاین می باشد. شما با مراجعه به وب سایت این فروشگاه می توانید اطلاعاتی کامل از لاستیک های موجود در بازار کسب کنید و آنها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در این وب سایت شما می توانید بهترین لاستیک برای رنو کولیوس را در برندهای گوناگون خریداری کنید.

قیمت لاستیک رنو کولیوس

عوامل متعددی تعیین کننده ی قیمت یک لاستیک است. بطور مثال: سایز لاستیک ، عملکرد آن در شرایط مختلف آب و هوایی و جاده ای ، برند و غیره. در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می توانید لاستیک تراینگل مناسب رنو کولیوس را با مناسب ترین قیمت از نمایندگی این برند در تهران خریداری کنید و از خدمات و ضمانتی 5 ساله بهره مند شوید. لاستیک تراینگل یکی از برندهای مطرح لاستیک چینی است که تایرهایی باکیفیت و مقرون به صرفه را تولید و در بازار جهانی عرضه می کند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0