بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624





درباره ی برند ایرانی لاستیک بارز بیشتر بدانیم

گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند. در سالهای ابتدایی فعالیت بارز ، این شرکت با شرکت بزرگ کنتیننتال آلمان شروع به همکاری کرد و با استفاده از دانش این شرکت بزرگ و تکنولوژی روز دنیا ، اقدام به تولید لاستیک های باکیفیت کرد. به طوری که به سرعت در ایران و در همان سالهای ابتدایی توجه مخاطبان زیادی را جلب کرد و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت. بارز ، امروزه نیز به جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب ، تنوع در محصولات مانند: تولید لاستیک سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک سنگین و نیمه سنگین باری و اتوبوسی ، تیوپ و غیره ، توانسته است محبوبیت خود را کسب کند و به نیاز مصرف کنندگان توجه و برای رضایت آنها همواره محصولات خود را ارتقاء دهد. این شرکت لاستیک های خود را تحت عنوان لاستیک دولتی با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار مصرف کنندان قرار می دهد.

مشخصات لاستیک بارز P624

یکی از پرفروش ترین لاستیک های بارز گل P624 است که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. این تایر دارای عملکرد خوبی در انواع جاده ها است ، به ویژه در  جاده های پر پیچ و خم . از مشخصات دیگر تایر P624 بارز می توان به چسبندگی خوب و نرمی تایر و همینطوری صدای کم آن اشاره کرد که راحتی را در حین رانندگی به شما ارائه می دهد. این لاستیک مناسب برای استفاده در هر چهار فصل است به گونه ای که هم در جاده های خشک و هم در جاده های بارانی و خیس بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهد. تکنولوژی به کار رفته در این تایر موجب پایین آمدن مقاومت غلتشی تایر گردیده و همین امر نیز موجب شده است تا مصرف سوخت خودرو کاهش یابد و بر روی آلودگی هوا نیز تاثیر بگذارد و در نتیجه باعث حفظ محیط زیست شود. 


ویژگی های لاستیک بارز P624

  • ترمزگیری عالی در جاده های خیس، بارانی و لغزنده
  • عملکرد عالی تایر در مواجه با پیچ های تند
  • فرمانپذیری عالی و مطمئنه
  • برخورداری از کمترین صدا در هنگام حرکت و سرعت های بالا
  • مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت خوردو
  • برخورداری از شیارهای پهن روی سطح تایر به منظور تخلیه آب و جلوگیری از هیدروپلنینگ
  • قابلیت حرکت تایر در گل و لای
  • ارائه یک سواری راحت و ایمن برای سرنشینان خودرو به جهت نرمی دیواره های جانبی


لاستیک بارز P624 مناسب چه خودروهایی است ؟

این لاستیک پرفروش ایرانی در سایزهای متنوع و پهنی تولید می گردد که در ادامه به بررسی آنها و خودروهایی که این لاستیک برای آنها مناسب است ، خواهیم پرداخت.

  • تایر سایز 205/55R16 : لاستیک مناسب برای مگان ، لاستیک مناسب برای انواع خودرو جک ، لاستیک مناسب کیا سراتو ، لاستیک تراینگل مناسب برای مزدا 3 .
  • تایر سایز 205/50R16 : لاستیک مناسب دانگ فنگ ، لاستیک مناسب دنا.
  • تایر سایز 205/60R14 : لاستیک مناسب پژو پارس ، لاستیک مناسب پژو 206 ، لاستیک بارز مناسب رانا ، لاستیک مناسب کوئیک.
  • تایر سایز 205/60R15 : لاستیک مناسب تندر 90 ، لاستیک مناسب برای برلیانس ، لاستیک مناسب ساندرو
  • و ...

قیمت لاستیک P624 بارز 

در لاستیک های ایرانی ما شاهد دو نرخی بودن محصولات در بازار هستیم. شرکت های تولیدکننده، تایرهای خود را با یک قیمت و نرخی دولتی در اختیار نمایندگان و مصرف کنندگان خود قرار می دهند. اما متاسفانه در بعضی از فروشگاه ها می بینیم که تایرهای ایرانی با قیمت آزاد به فروش می رسند و نسبت به نرخ دولتی قیمتی بالاتر دارند.

        خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از مراکز فروش لاستیک دولتی ایرانی است که انواع لاستیک بارز ، لاستیک ایران تایر ، لاستیک گلدستون و غیره را با قیمت مصوب دولتی به فروش می رساند و در دست مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار می دهد. شما می توانید برای مشاهده ی قیمت لاستیک بارز با طرح گل P624 و مدل های دیگر این برند به این وب سایت مراجعه نمایید و لاستیک خود را با مناسبترین قیمت خریداری کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

سعید رضایی

در تاریخ 1402/07/16

متاسفانه برای ثبت سفارش هر کاری میکنم انجام نمیشه

پاسخ هایپرتایر:

با سلام، برای راهنمایی بیشتر با شماره تلفن 0214419 تماس بگیرید

مقایسه 0