• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت های خودروهای شاسی بلند و کراس اوور


خودرو های شاسی بلند و کراس اوورها دو نوع خودروی چند منظوره هستند که تفاوت های بسیاری دارند. با این حال، توسعه مداوم هر دو پلتفرم، مرز بین آنها را محو کرده است.

مزایا و معایب لاستیک واریور


واریور اولین بار در سال 2011 و در طی همکاری مشترک میشلن و بزرگترین کمپانی تولیدی لاستیک در چین، که دابل کوین نام دارد، تاسیس شد. لاستیک چینی واریور با بهره گیری از دانش فنی میشلن توانسته نظر بازارهای بین المللی را نیز به خود جلب کند و در دسته تایرهای درجه یک چینی قرار بگیرد

نکات مهم برای تغییر سایز لاستیک


یکی از مهم ترین قطعات ماشین لاستیک ها هستند. تایر شما نقش بسزایی در کارایی و راحتی وسیله نقلیه دارد و بسیاری از افراد به دلایل زیادی به تغییر سایز لاستیک خودرو علاقه مندند. هنگام تغییر سایز لاستیک هایتان، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

چگونه از نقاط کور کامیون و وسایل نقلیه بزرگ دور بمانیم ؟


بسیاری از ما تا به امروز تصور می کردیم که رانندگان کامیون و هر نوع وسیله نقلیه بزرگ دید بهتری نسبت به جاده دارند، زیرا آنها از سطح زمین بالاتر هستند و آینه های بزرگتری نیز دارند. اما باید گفت که کامیون ها در واقع نقاط کور بزرگ تر و بیشتری دارند.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها


بسیاری از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید نزدیک می شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک ها چه هزینه ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

مشخصات فنی سانگ یانگ و بهترین لاستیک برای آن


شرکت موتور سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ مستقر در کره جنوبی است. سانگ یانگ در ابتدا به عنوان دو شرکت جداگانه به نام های کارگاه موتور Ha Dong-hwan و Dongbang Motor Co در سال 1954 شروع به فعالیت کرد و در اواسط سال 1963، این دو شرکت با هم ادغام شدند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR259


شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که لاستیک تراینگل که امروزه به جهت کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از پرفروش ترین های بازار تایر شده است، ساخت چه کشوری است ؟ تایر تراینگل ساخت کشور چین است و نزدیک به 50 سال که در این حوزه فعالیت می کند .

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257


کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

لاستیک TBR ، لاستیک OTR ، لاستیک PCR چیست ؟


فعالان در صنعت تایر، از کلمات TBR ، OTR ، PCR برای انواع تایرها استفاده می کنند، اما افراد زیادی هستند که معنی این کلمات را نمی دانند. این کلمات نام تایر در بخش های مختلف می باشد که اسم آنها مخفف گردیده است. در اینجا به بررسی و تفاوت بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

بازگشت جی تی به مسابقات اتومبیلرانی


در اواخر فوریه ، جی تی سری مسابقات فرمول 3 قهرمانی آسیا را در تایلند با موفقیت به پایان رساند. چه کسی می دانست كه بیش از چهار ماه طول خواهد كشید تا رانندگان بتوانند دوباره در مسیر مسابقات قرار بگیرند. در این میان ، رانندگان جی تی مشغول انجام مسابقات اتومبیلرانی به صورت شبیه سازی شده و با بالاترین فناوری بودند ، اما این مسابقات احساس واقعی را که یک راننده در مسیر مسابقات قرار می گیرد ، برآورده نمی کند .

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

تاثیرات کرونا بر روی غول تولید کننده تایر


میشلن در سه ماهه اول سال 2020 با 8.3 درصد کاهش سود نسبت به سال گذشته روبرو شد.

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

ساخت کارخانه بازیافت تایرهای قدیمی جهت به دست آوردن موادی سازگار با محیط زیست


شرکت GDTs در استرالیا برای برخورد با میلیاردها لاستیک قدیمی تشکیل شد . یک تکنولوژی جدید که بدون گاز گلخانه ای لاستیک ها را به کربن ، روغن و فولاد تبدیل می کند.

شاخص سرعت تایر و اهمیت آن


شاخص سرعت لاستیک، ماکزیمم سرعتی است که تایر می‌تواند خودرو شما (وزن خودرو و هرآنچه که در آن است) را در یک مدت زمان مداوم و در یک شرایط ایده‌آل حمل کند. این شاخص روی دیواره تایر و معمولا با یک یا دو کلمه کنار شاخص تحمل وزن نوشته شده است.

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0