مزایا و معایب لاستیک تراینگل




درباره برند تایر تراینگل بیشتر بدانیم.

حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است. لاستیک چینی تراینگل یکی از 20 برند شناخته شده و مطرح در حوزه طراحی و تولید لاستیک در دنیا است که محصولاتی باکیفیت را مطابق نیاز مصرف کنندگان عرضه می کند. این برند از متنوع ترین سایزها و مدل ها جهت ارائه ی عملکردهایی گوناگون برای شرایط مختلف آب و هوایی بهره می برد. جالب است بدانید تراینگل تامین کننده لاستیک خودروسازان بزرگی مانند: ولوو، فولکس واگن، هیوندای، کاترپیلار و ... نیز است. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر مزایا و معایب تایر تراینگل و همچنین به معرفی بهترین گل لاستیک تراینگل خواهیم پرداخت.

مزایای لاستیک چینی تراینگل

در بازار تجهیزات خودرو، لاستیک یکی از محصولاتی است که دارای متنوع ترین سایزها و طرح گل ها در برندهای مختلف می باشد که باعث می گردد رانندگان در زمان انتخاب و خرید لاستیک کمی دچار ترید شوند. حال با افزایش روزافزون قیمت لاستیک نیز این تردید چند برابر شده است. به همین منظور رانندگان بیشتر به دنبال لاستیک ارزان هستند که از کیفیت خوبی نیز بهره ببرد. لاستیک چینی تراینگل به جهت برخورداری از کیفیتی مطلوب و همینطور قیمتی مناسب در بازار از پرفروش ترین لاستیک های چینی به شمار می رود که می تواند انتخابی عالی برای خودروی شما باشد. از دیگر مزایا و امکانات این تایر چینی می توان به:

  •  استفاده از متریال مرغوب در ساخت
  •  بکار بردن تکنووژی های روز دنیا
  • کیفیت عالی و برخورداری از طول عمری بالا
  •  قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • برخورداری از متنوع ترین سایزها برای انواع خودروی سواری، شاسی بلند، آفرودی و ...
  •  دارای طرح گل های ریز و درشت برای استفاده در شرایط آب و هوایی متفاوت
  • 5 سال ضمانت فروش و خدمات پس از فروش
  • سواری نرم و کم صدا همراه با فرمان پذیری مطلوب در انواع جاده ها
  •  ارائه راحتی و ایمنی به رانندگان
  • دارای چسبندگی و ترمزگیری بسیار مناسب
  •  و ...

معایب لاستیک چینی تراینگل

همه ی ما با شنیدن چین و محصولات چینی به یاد کیفیت بد محصولات و قیمت ارزان آن می افتیم، ولی ما در مطلب قصد داریم که این باور اشتباه را از بین ببریم و خاطر نشان کنیم که در حال حاضر چین یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده است که محصولاتش را در سراسر جهان به فروش می رساند. محصولات تولید شده توسط کشور چین دارای درجه بندی هستند و از درجه یک تا درجه سه رتبه بندی می شوند. برند تراینگل نیز یکی از محصولات تولیدی و درجه یک این کشور است که مطمئناً در صورت نبود این واقعیت امروز نمی توانستیم نام آن را در کنار برندهای معتبر تایر مشاهد کنیم.

این لاستیک چینی نیز همانند هر لاستیک دیگر از مزایا و معایبی برخوردار است. مزایا آن ویژگی هایی است که سازندگان تایر به شما اعلام می کنند و معایب معمولا با استفاده و نصب آن زیر خودرو و تجربه رانندگی با آن مشخص می گردد.

نمایندگی لاستیک تراینگل

تایر تراینگل که به عنوان یکی از برندهای محبوب لاستیک چینی در بازار ایران و کشورهای دیگر شناخته می شود، توسط شرکت نیکران لاستیک که نماینده ی رسمی آن است، وارد می گردد و به فروشگاه ها و شرکت های زیادی در سراسر ایران توزیع می شود که نماینده فروش این شرکت در شهرهای مختلف ایران هستند. نماینده لاستیک تراینگل در تهران، هایپرتایر است که انواع این تایر را در سایزها و طرح گل های متنوع با قیمتی مناسب بفروش می رساند. شما با خرید لاستیک تراینگل در هر سایزی می توانید از خدمات فروش و پس از فروش 5 ساله آن توسط شرکت وارد کننده نیز بهره مند شوید.

خرید اینترنتی لاستیک تراینگل

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که نماینده فروش لاستیک تراینگل در تهران است محصولات این برند و برندهای دیگر ایرانی و خارجی را به صورت اینترنتی بفروش می رساند. شما با مراجعه به وب سایت هایپرتایر می توانید به آسانی لاستیک تراینگل و دیگر برندها را در کوتاه ترین زمان خریداری کنید و در صورت نیاز از خدمات نصب و بالانس سیار نیز بهره مند شوید. به جهت دسترسی راحت به اطلاعات و مطالعه بیشتر درباره برندها بخصوص تراینگل و ویژگی های هر یک از تایرها، می توانید بهترین انتخاب را از بین طرح گل های مختلف آن داشته باشید.

قیمت لاستیک تراینگل

همانطور که در بالا اشاره شد، لاستیک تراینگل از قیمتی مناسب برخوردار است که در مقایسه با تایرهای ایرانی می تواند بهترین انتخاب باشد و در مقایسه با تایرهای کره ای و برندهای دیگر، خریدی مقرون به صرفه خواهد بود. این برند همچنین با بهره گیری از طول عمر بالا می تواند در هزینه های شما صرفه جویی نمایید، که البته این نکته کاملاً به عادات رانندگی شما مرتبط خواهد بود.

بهترین طرح گل لاستیک تراینگل

تراینگل یکی از متنوع ترین مدل ها را در سایزهای متفاوت تولید می کند و می توان گفت این برند نیاز هر خودرویی را از سواری گرفته تا خودروهای سنگین برآورده می کند. طرح گل های پرفروش تراینگل را می توان : TH201 ، TE301 ، TR918 ، TR928 ، TR257 ، TR978 ، TR259 ، TC101 و ... نام برد. که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می توانید مشخصات فنی لاستیک تراینگل را در این مدل ها مورد مطالعه قرار دهید.

لاستیک تراینگل مناسب چه خودروهایی است؟

 همانگونه که گفته شد، تراینگل با تنوع بالا در سایز می تواند برای هر خودرویی مناسب باشد. این شرکت با تولید لاستیک سواری که مناسب خودروهایی همچون: پژو، سمند، برلیانس، پژو 207، کوئیک، مزدا 323، تیبا، کیا ریو، پروتون، پژو پارس، سیتروئن زانتیا، تندر 90 (ال 90)، ساندرو و غیره و همینطور لاستیک خودروهای شاسی بلندی همانند: تویوتا لندکروزر، تویوتا اف جی کروزر، سانتافه، لکسوس و ... و البته لاستیک های آفرودی برای رانندگی در خارج از جاده می تواند پاسخگوی نیاز هر راننده ای برای هر شرایطی باشد. این کمپانی علاوه بر این لاستیک ها ، لاستیک لودر، لاستیک دامتراک، لاستیک اتوبوس، لاستیک کامیون و کامیونت و غیره را نیز برای خودروهای سنگین تولید می کند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

pooyan tehrani

در تاریخ 1401/07/25

جالب بود

پاسخ هایپرتایر:

ممنون از همراهی شما

مقایسه 0