مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257




لاستیک تراینگل ساخت کجاست ؟

کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند. این شرکت چینی محصولات خود را در سایزهای و مدل های گوناگون در کارخانه های متعدد خود در چین و امریکا تولید می کند و آنها را به سراسر دنیا در کشورهای مختلف عرضه می کند.

طرح گل پرفروش لاستیک تراینگل

همانگونه که در بالا ذکر شد ، تراینگل محصولات متنوعی را در خانواده لاستیک های سواری ، لاستیک های شاسی بلند ، لاستیک های آفروی ، لاستیک های اتوبوسی ، لاستیک های خودروهای باری و کامیونی و غیره با سایزهای گوناگون تولید می کند و در هریک از این بخش ها  مانند: لاستیک سواری ، طرح گل های متفاوتی را نیز ارائه می دهد که هر کدام از آنها عملکردی خاص را در انواع شرایط جاده ای و آب و هوایی برای رانندگان به ارمغان می آورند. این برند نیز مانند برندهای دیگر تولیدکننده تایر دارای طرح گل های پرفروشی می باشد که مورد استقبال مردم واقع شده است. طرح گل TR257 پرفروش ترین تایر تراینگل چین بوده که به جهت دارا بودن امکانات و کارآیی فوق العاده و همینطور قیمت ، در یکی از نمایندگی های لاستیک تراینگل یعنی فروشگاه اینترنتی هایپرتایر به فروش می رسد.

ویژگی های اصلی لاستیک تراینگل چین با طرح گل TR257

تایر TR257 تراینگل نیز مانند هر تایر دیگری دارای مشخصاتی است که عملکردی عالی را به شما در هر جاده ای ارائه می دهد. این لاستیک از فرمانپذیری خوب در هر شرایط جاده ای برخوردار است و همچنین از لغزش تایر در جاده های بارانی جلوگیری می کند. این تایر ارائه دهنده ی یک رانندگی پایدار در جاده های پرپیچ و خم است ، بطوری که یک رانندگی نرم و آرام را به سرنشینان خودرو ارائه می دهد.

مشخصات فنی لاستیک TR257 تراینگل

  • بهره گیری از سه نوار سراسری در سطح مرکزی آج تایر که باعث هدایت خودرو در مسیر مستقیم شده و سبب افزایش فرمانپذیری تایر در شرایط مختلف جاده ای می شود.
  • بهبود عملکرد تایر در پراکندگی آب و جلوگیری از لغزش تایر بر روی جاده ی خیس و بارانی به لطف طراحی چهار کانال خطی سراسری در بین آج های مرکزی تایر.
  • افزایش تعادل و پایداری در گذر از جاده های مارپیچ و کوهستانی به واسطه طراحی شیارهای منظم کناری آج تایر.
  • نوآوری در طراحی این تایر باعث جذب شوک های وارده از سطح جاده شده که این ار سواری نرم و کم صدایی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.
  • طراحی دندانه دار آج این تایر باعث افزایش چنگ زنی بر روی سطح جاده شده و از سایش نامتقارن تایر جلوگیری می کند.

تایر تراینگل TR257 مناسب برای چه خودروهایی است ؟

این لاستیک از رینگ 15 تا 18 اینچ در سایزهایی همچون: 235/60R16 ، 235/60R18 ، 245/70R16 ، 285/60R18 ، 225/65R18 و غیره در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر عرضه می گردد که مناسب برای خودروهای هیوندای توسان ، کیا اسپورتیج ، پورشه ماکان ، هیوندای سانتافه ، کیا سورنتو ، کیا سدونا ، تویوتا هایلوکس ، تویوتا اف جی کروزر ، تویوتا لندکروزر ، جک ، چری و غیره است. شما می توانید لاستیک مناسب برای سوزوکی گراند ویتارا و لاستیک مناسب هیوندای سانتافه در این برند را از هایپرتایر تهیه نمایید.

خرید اینترنتی لاستیک تراینگل TR257

شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر که نمایندگی لاستیک تراینگل در تهران است ، این طرح گل از لاستیک تراینگل و دیگر طرح گل های این برند را به صورت آنلاین و به آسانی ، با 5 سال خدمات پس از فروش شرکت واردکننده خریداری نماید. با مراجعه به این سایت می توانید لاستیک تراینگل مناسب هیوندای توسان و خودروهای دیگر سواری و شاسی بلند را با مناسب ترین قیمت در بین رقبای فروش لاستیک ، خریداری کنید و از خدمات نصب و بالانس لاستیک درب منزل نیز بهره مند شوید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0