• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بهترین لاستیک چینی کدام است


لاستیک بخش مهم خودروی شما را تشکیل می دهد و تعویض به موقع لاستیک ها از لحاظ اقتصادی برای همه امکان پذیر نمی باشد، برای حل این مشکل لاستیک های چینی وارد بازار شدند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

اسپری پنچری لاستیک چیست و چگونه استفاده می شود ؟


پنچر شدن لاستیک یک پیشامد ناگهانی است که ممکن است برای هر راننده ای و در هر شرایطی اتفاق بیافتد. برای پنچرگیری لاستیک رایج ترین روش ، استفاده از جک و لاستیک زاپاس است .

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257


کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

نحوه پنچر گیری لاستیک ماشین


اکثر ما زمانی که متوجه پنچر شدن لاستیک خودرویمان می شویم ، عصبانی شده و کمی اضطراب به سراغمان می آید. اما باید دانست که پنچر شدن لاستیک یکی از مشکلاتی است که هر راننده ای در طول دوره ای که رانندگی می کند ، ممکن است برایش این اتفاق رخ دهد و شاید نیز تا به امروز رخ داده است.

به جشن آنلاین سی مین سالگرد Silverstone Classic بپیوندید


Silverstone Classic (مسابقات اتومبیلرانی خودروهای تاریخی و کلاسیک که به مدت سه روز برگزار می شود ) تولد سی سالگی خود را در سه روز متوالی و به صورت آنلاین جشن می گیرد و از همه دعوت کرده است تا در این جشن شرکت کنند.

فولکس واگن بیتل 82 ساله شد


فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) 82 سال قدمت دارد که سه بار تولید آن تکرار شده است . می توان گفت این اتومبیل قبل از نمایش گلف ام کی 1 پیشرو اصلی برای فولکس واگن بوده .

ردبول در جاذبه صفر رکورد تعویض لاستیک فرمول 1 را زد


تیم فرمول یک ردبول رکورد تعویض لاستیک در جاذبه صفر را زد. این تیم در هواپیمای Ilyushin ll-76 MDK روسیه که برای آموزش فضانوردان استفاده می شود توانست رکورد تعویض تایر در خلاء را بزند.

۵ نکته مفید هنگام تعویض و استفاده از لاستیک‌های زمستانی


هنگامی که دمای هوا در مکانی که سکونت دارید به زیر هفت درجه سانتی‌گراد رسید، وقت استفاده از لاستیک های زمستانی رسیده است. از این رو مهم ترین کارهایی که با ورود به سرما باید به آن توجه کنید، تعویض لاستیک های خودرو با لاستیک ها زمستانی است.

بلبرینگ ماشین و علل خرابی آن


بلبرینگ یکی از پر اهمیت ترین قطعات چرخ های خودرو است که اگر دچار مشکل یا خرابی شود، باعث بروز مشکلاتی برای سرنشینان خودرو می شود. در واقع مشکلات رایجی که پیرامون خرابی بلبرینگ چرخ ایجاد می شوند را میتوانید مطالعه بفرمایید

اندازه و نوع پیچ و مهره چرخ


شما احتمالاْ درباره مهره چرخ شنیده اید. اما نقش این مهره ها چیست؟ 

مناسب ترین لاستیک برای جک S5


کرمان موتور این شرکت ایرانی با ورود جک S5 در این بازار پر هیاهو توانست بخشی از نبض بازار شاسی بلند ها را در دست بگیرد و بی شک در این مورد خوب هم عمل کرد.

بهترین لاستیک برای دنا


دنا محصول ایران خودرواست که میتوان گفت همان سمند بهینه شده است. این خودرو قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند شود. این محصول به دست مهندسان ایرانی و بدون حمایت‌های خارجی وبا استفاده از ظرفیت‌ها وامکانات ایران خودرو طراحی شده‌است.

بازدید های ضروری خودرو


بازدید و بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه هر کدام داری اهمیت خاص خود هستند. برای افزایش بازدهی و بهبود راندمان خودرو و همچنین حفظ امنیت راننده و سرنشینان باید به خودروی خودمان اهمیت دهیم و آن را به طور مستمر بازدید کنیم.

لاستیک زاپاس


در 85% مواقع نیازی به استفاده از لاستیک (تایر) یدک، جک و لوازم جانبی آن نمیباشد. در واقع لاستیک (تایر) یدک و لوازم جانبی اش جزئی از ماشین شما به حساب می آیند که شاید هیچ گاه مورد استفاده ی شما قرار نگیرند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0