بهترین لاستیک چینی کدام است




بهترین لاستیک چینی کدام است؟

لاستیک بخش مهم خودروی شما را تشکیل می دهد. از اهمیت لاستیک می توان به تاثیر مقدار بنزین مصرفی، نرمی و راحتی هنگام رانندگی و از همه مهم تر حفظ سلامت و ایمنی سرنشینان خودرو اشاره کرد، از این رو خرید لاستیک های مطمئن و تعویض به موقع آن ها از ضروریات محسوب می شود. تعویض به موقع لاستیک ها از لحاظ اقتصادی برای همه امکان پذیر نمی باشد، برای حل این مشکل لاستیک های چینی وارد بازار شدند. قیمت لاستیک چینی و کیفیت قابل قبول آن توانست تایر چینی را در بازار خرید و فروش لاستیک محبوب کند.

لاستیک واریور

در سال 2011 میشلن به عنوان برترین کمپانی تولید تایر، برای سرمایه گذاری و بهبود پایدار حمل و نقل در چین با شرکت دابل کوین که یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان لاستیک در چین است همکاری مشترک خود را آغاز نمود. نتیجه ی این سرمایه گذاری و همکاری تایر واریور نام گرفت. برند فرانسوی میشلن همواره به دنبال تولید تایرهای با کیفیت و با طول عمر و پایداری بالا برای رفع نیاز مشتری ها بوده است. در همین راستا لاستیک واریور با بهره گیری از دانش فنی میشلن در دابل کوین طراحی و تولید شده و توانسته جایگاه و شهرت خوبی را در لاستیک های مصرفی داخل چین و حتی بازارهای بین المللی به دست بیاورد.

لاستیک های واریور با طرح گل و سایزهای متنوع برای رفع نیاز تمام رانندگان و متناسب با شرایط جاده ای و آب و هوایی کشور و انواع خودروهای داخلی و خارجی، طراحی شده اند.

لاستیک واریور سایز 185/65R14 در طرح R699 و R29، لاستیک واریور سمند در طرح R29 و برای خودروهای خارجی لاستیک واریور جک J5 در طرح R30 هم اکنون موجود می باشد.

لاستیک واریور R29: از ویژگی های اصلی طرح گل R29 می توان به کشش و سایش بهینه سازی شده اشاره کرد.

لاستیک واریور R30: وجود شیارهای پهن مستقیم چهار گانه و الگوی آج نامتقارن طرح گل R30 باعث افزیش تخلیه آب در این طرح گل شده است.

لاستیک واریور R32: افزایش عملکرد هندلینگ و چنگ زنی عالی طرح گل R32 باعث عمر طولانی آن می شود.

لاستیک واریور R35: ارتقا عملکرد ترمز و هندلینگ و طراحی شش گام صدا طرح گل R35 باعث سواری نرم، راحت و بی صدا برای سرنشینان می شود.

لاستیک واریور R699: با شیارهای جانبی بهینه و عرضی درهم تنیده طرح گل R699 باعث خروج بهتر آب در جاده های خیس و بارانی شده است.

لاستیک ورایور SR1: فرمانپذیری دقیق و چسبندگی بهتر در شرایط خیس و بارانی و طراحی پنج گام صدا طرح گل SR1 باعث کاهش حداکثری نویز و سواری راحت شده است.

لاستیک واریور SR1 HP: با طراحی دنده های پیوسته مرکزی، پایداری و هندلینگ طرح گل SR1 HP در سرعت های بالا هم حفظ می شود.

لاستیک واریور AT-PLUS: استفاده از فرمول سبز در طرح گل AT-PLU آن را به لاستیکی سازگار با محیط زیست تبدیل کرده است همچنین طراحی شانه های پهن و باز عملکرد کشش، چسبندگی و ترمزگیری را بسیار بهبود بخشیده است.

خرید لا​ستیک چینی

هایپرتایر به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین خرید لاستیک و اولین واحد نصب و بالانس سیار تایر در کشور محسوب می شود. این مجموعه از تجربه و دانشی که از طریق ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان و کاربران واقعی تایرهای سواری به دست آورده است، واردات یکی از بهترین لاستیک های چینی را به منظور ارتقای کیفیت و راحتی بیشتر مصرف کنندگان، انجام می دهد.

خرید لاستیک واریور

برای خرید لاستیک واریور و اطمینان از گارانتی و اصالت کالا به وبسایت هایپرتایر تنها عرضه کننده رسمی و نماینده لاستیک واریور در ایران مراجعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و اطمینان از تایر مناسب برای خودروی خود با کارشناسان و متخصصان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

لاستیک تراینگل

یکی دیگر از برندهای تایر معتبر چینی، لاستیک تراینگل می باشد. لاستیک تراینگل از بروزترین تکنولوژی و نوآوری ها و همچنین بهترین ترکیبات برای تولید لاستیک با کیفیت و مقرون به صرفه استفاده می کند و به همین دلیل توانسته مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد و عنوان بهترین لاستیک چینی را از آن خود کند. این برند دارای طرح گل های متفاوت برای انواع خودروها می باشد که هر کدام از این تایرها به طور جداگانه ویژگی های خاص خود را دارند.

قیمت لاستیک چینی تراینگل

به دلیل نوسانات موجود در بازار برای اطلاع دقیق از قیمت لاستیک تراینگل به سایت هایپرتایر، نماینده لاستیک تراینگل مراجعه کنید و از خدمات نصب و بالانس سیار این مجموعه بهره مند شوید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0