• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

بررسی ویژگی های جدیدترین لاستیک بارز با طرح گل P610


لاستیک بارز P610 (PRORIDE) یکی از جدیدترین تایرهای شرکت بارز است که آج آن از نوع چهار فصل می باشد و برای آب و هوای مختلف بسیار مناسب است. این تایر رادیال از دوام و طول عمر بالاییی برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی در جاده ها گوناگون دارد.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101


تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

چند نکته برای حفظ ایمنی و سلامت لاستیک خودرو


رانندگی علاوه بر اینکه لذت بخش است ، یکی از پر خطر ترین کارهایی است که در زندگی انجام می دهیم. ما به چهار لاستیک خودرو خود اعتماد می کنیم تا بتوانیم در جاده ها ایمن حرکت کنیم. بنابراین حفظ سلامت لاستیک بسیار مهم است! مهم است که از سالم بودن لاستیک های خود اطمینان حاصل کنید و برای تضمین سلامتی آنها ، چندین کار مانند: حفظ فشار (باد) مناسب لاستیک ، بررسی آج ، بالانس بودن آن ، چرخش و جابجایی منظم لاستیک و رانندگی متمدنانه وجود دارد که می تواند به حفظ سلامتی تایرهای خودروی شما کمک کند.

تاریخچه فناوری در بارز


 دو برابرکردن ظرفیت تولید خط تایرهای رادیال باری، اتوبوسی تمام سیمی و رسانیدن آن به ظرفیت 360 هزار حلقه در سال توسط شرکت بارز

معرفی برند دنا تایر


شرکت تولیدی لاستیک دنا در سال 1353 با مشارکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس شد

لاستیک P648 بارز


Premium Drive یکی از جدیدترین سری محصولات لاستیک بارز می باشد که با طرح گل P648 نامگذاری شده است برای اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید

بهترین لاستیک برای دنا


دنا محصول ایران خودرواست که میتوان گفت همان سمند بهینه شده است. این خودرو قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند شود. این محصول به دست مهندسان ایرانی و بدون حمایت‌های خارجی وبا استفاده از ظرفیت‌ها وامکانات ایران خودرو طراحی شده‌است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0