ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201




درباره ی تراینگل بیشتر بدانیم

در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت تولیدکننده تایر ، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، آفرودی، وانت، باری و اتوبوسی، کشاورزی، راهسازی و... را با بهره گیری از جدیدترین دستگاه و سیستم های کنترل کیفی با تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار می کند. تراینگل محصولات خود را در بیش از 170 کشور در سراسر دنیا بفروش می رساند و از طرفی با شرکت های معتبر و مطرح خودروسازی همچون: نیسان ، هیوندای ، کاترپیلار ، دانگ فنگ و ... جهت تامین تایرهای فابریک آنها همکاری می کند.

پرفروش ترین طرح گل های تراینگل برای انواع خودروهای سواری، شاسی بلند ، وانت و آفرود

همانطور ه گفته شده این شرکت تولیدکننده انواع لاستیک در سایزهای گوناگون می باشد و در هر بخش محصولات متنوعی را از طرح گل گرفته تا کارایی و سایز متفاوت تولید می کند. طرح گل های پرفروش تراینگل که برای انواع خودروی سواری ، شاسی بلند (SUV) ، کراس اوور ، وانت ، آفرودی مناسب است ، مدل های : TC101 ، TR918 ، TR928 ، TR292 ، TR257 ، TE301 ، TH201 و ... می باشد. در اینجا قصد داریم تا شما را با بهترین طرح گل تراینگل یعنی TH201 آشنا کنیم و به بررسی ویژگی های این لاستیک و اینکه برای چه خودروهایی مناسب است ، بپردازیم.

ویژگی های لاستیک TH201 تراینگل

در ابتدا نگاهی به ویژگی های اصلی این تایر می اندازیم ، سپس با تصاویر استفاده شده این ویژگی ها را با جزئیات بیشتر برای شما بازگو خواهیم کرد ، تا شما را برای خرید بهترین لاستیک چینی راهنمایی کنیم.

  • فرمانپذیری بسیار بالای این تایر باعث افزایش تسلط راننده بر روی انواع جاده می گردد.
  • سواری راحت و باکیفیتی را به سرنشینان خودرو ارائه می دهد.
  • به دلیل داشتن آج نامتقارن ، عملکرد کیفی تایر را در هر دو شرایط خشک و بارانی بهبود می بخشد.
  • در سرعت های بالا علاوه بر حفظ تعادل سواری نرم و کم صدایی را به سرنشینان ارائه می دهد.

نکاتی که در بالا ذکر شد از ویژگی های بارز این طرح گل تراینگل است که در ادامه به جزئیات آن بیشتر خواهیم پرداخت.

این تایر دارای سه کانال خطی سراسری به همراه شیارهای جانبی مکمل است که به خروج بهتر آب از سطح تایر کمک می کند و در نتیجه از هیدروپلنینگ نیز جلوگیری می کند. طراحی خاص این تایر علاوه بر نکاتی که در بالا قید شد ، باعث کاهش مسافت ترمزگیری در جاده های خیس و بارانی می گردد و به پایداری تایر در شرایط بارانی و لغزش ان در این نوع جاده ها کمک می کند.

سه خط شعاعی در بین شیارهای آج تایر به منظور کاهش انتشار صدا و کاهش ارتعاشات تایر در هنگام حرکت طراحی گردیده است.

این تایر با استفاده از مواد باکیفیت ساخته شده است و دارای طراحی نامتقارن می باشد که با هدف افزایش سطح تماس تایر با جاده در شرایط خشک و بارانی و افزایش پایداری و استحکام تایر در مقابله با نیروهای جانبی و گریز از مرکز و همینطور افزایش پایداری در گذر از مسیرهای پر پیچ و خم طراحی گردیده است. از ویژگی های دیگر این تایر افزایش چسبندگی و فرمانپذیری آن در سرعت های بالا است که آن نیز به لطف طراحی نامتقارن آج تایر می باشد.

لاستیک تراینگل TH201 مناسب چه خودروهایی است ؟

لاستیک تراینگل با طرح گل TH201 در سایزهای گوناگونی از رینگ سایز 16 گرفته تا رینگ سایز 24 اینچ تولید می شود که مناسب انواع خودروهای سواری و شاسی بلند همچون: آلفارومئو ، انواع مرسدس بنز ، انواع ب ام و ، کیا سراتو ، کادیلاک ، انواع لکسوس ، انواع ولوو ، هیوندای جنسیس ، آئودی ، دنا ، دانگ فنگ ، رنو سفران ، پورشه ، اپتیما و ... می باشد که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که از نمایندگان لاستیک تراینگل است ، می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری نمایید و 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت نیکران لاستیک (شرکت واردکننده لاستیک تراینگل) را دریافت کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0