مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال




لاستیک جی تی رادیال ساخت کجاست ؟

برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت  زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

این کمپانی در کشورهای زیادی دارای کارخانه های متعدد است ، اما بزرگترین و اصلی ترین کارخانه این شرکت در اندونزی قرار دارد که به لاستیک جی تی رادیال اندونزی نیز معروف است. همانطور که در بالا اشاره شد این کمپانی تولید کننده انواع لاستیک در سایزها و طرح گل های مختلف است که می تواند لاستیک جی تی رادیال مناسب برای پراید شما تا خودروی آفرودی همچون تویوتا هایلوکس باشد. در ادامه به بررسی یکی از پرفروش ترین لاستیک های جی تی رادیال با نام CHAMPIRO BXT PRO می پردازیم و معایب و مزایای آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.

ویژگی پرفروش ترین طرح گل تایر جی تی رادیال

همانطور که در بالا گفته شد تایر CHAMPIRO BXT PRO یکی از پرفروش ترین طرح گل های لاستیک جی تی رادیال است که در سایزهای متنوعی بفروش می رسد. این لاستیک به جهت ترکیباتی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا در تمام فصول چه در تابستان و چه در زمستان های سبک بتوانید براحتی از آن استفاده نمایید. طراحی خاص شیارهای های این لاستیک باعث گردیده تا آب به آسانی از بین آنها خارج شود و لیز خوردن در چنین جاده های جلوگیری شود.

مشخصات لاستیک جی تی رادیال اندونزی در طرح گل CHAMPIRO BXT PRO

  • دارای شیارهای ممتدد در شانه تایر

  • برخورداری از عمق آج

  • دارای شیارهایی نازک در نوار وسطی تایر

  • برخورداری از 4 شیار سراسری

  • آج طراحی شده مناسب برای تمام فصول

عملکرد لاستیک جی تی رادیال اندونزی با طرح گل CHAMPIRO BXT PRO

  • ارائه یک پایداری عالی در جاده پر پیچ و خم

  • ارائه یک رانندگی آرام و راحت در تمام شرایط بخصوص در سرعت های بالا

  • ثبات رانندگی در سرعت های بالا

  • تخلیه ی عالی آب در شرایط آب و هوایی بارانی برای جلوگیری از لغزش تایر

قیمت لاستیک جی تی رادیال مدل CHAMPIRO BXT PRO

قیمت لاستیک نسبت به ویژگی ها و سایز هر تایر متفاوت است. البته برند تایر نیز در قیمت آن بی تاثیر نیست و می توان گفت یکی از گزینه بسیار مهم در قیمت گذاری هر لاستیک است. لاستیک های خارجی در ایران به جهت واردات و نرخ ارز از قیمت ها بالاتری نسبت به تایرهای ایرانی برخوردارند. به همین جهت نباید توقع قیمت بسیار ارزان را از لاستیک های خارجی داشت. جی تی رادیال یکی از برندهای تایر بوده که با حفظ کیفیت دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری است. بنابراین می تواند انتخابی مناسب برای انواع خودرو در ایران باشد.

نمایندگی لاستیک جی تی رادیال اندونزی در تهران

پیش از مشکلات در واردات کالاهای خارجی نمایندگان و فروشگاه های زیادی در ایران لاستیک جی تی رادیال را وارد می کردند و در بازار بفروش می رساندند. اما امروزه به دلیل تحریمات نمایندگی های لاستیک های خارجی بسیار محدود شده است. به خاطر داشته باشید برای اینکه بتوانید از خدمات پس از فروش برندهای خارجی استفاده نمایید، حتما لاستیک خود را از شرکتهای معتبر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از نمایندگان فروش لاستیک جی تی رادیال در تهران است که تایرهای این برند و دیگر برندهای خارجی و ایرانی را بفروش می رساند. شما می توانید انواع لاستیک جی تی رادیال را به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری کنید و از خدمات پس از فروش 5 ساله شرکت واردکننده این برند یعنی PTC گروپ بهره مند شوید.

خرید اینترنتی لاستیک جی تی رادیال

با یک جستجوی ساده در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می توانید، انواع لاستیک جی تی رادیال آفرودی، سواری و ... را در سایزهایی همچون: 31X10.5R15 ، 175/60R13 ، 33X12.5R15 ، 165/65R13 ، 175/70R13 ، 185/65R15 ، 195R14 ، 205/60R15 و ... که مناسب خودروهایی همانند: پراید، برلیانس، پروتون جن تو، پژو 301، پژو پارس، تویوتا پریوس، دنا، دانگ فنگ، ساندرو، لندکروزر، تویوتا هایلوکس، ال 90، تیبا، ریو و ... است به آسانی و به صورت آنلاین خریداری کنید و در صورت نیاز به نصب از خدمات نصب سیار هایپرتایر نیز بهره مند شوید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0