مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101




درباره ی کمپانی تراینگل بیشتر بدانیم

تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است. شما می توانید در این مقاله به مطالعه بیشتر خصوصیات لاستیک تراینگل در طرح گل TC101 بپردازید و بعد از دریافت اطلاعات کافی از این تایر ، اقدام به خرید لاستیک تراینگل در این مدل کنید. شما همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر  درباره ی لاستیک تراینگل به مقالات دیگر هایپرتایر مراجعه کنید.

پرفروش ترین لاستیک های تراینگل

تراینگل از متنوع ترین سایزها و مدل ها برخوردار است که مطابق نیاز هر راننده ای می باشد. شما می توانید با خرید هر یک از تایرهای تراینگل امکانات متفاوت را تجربه کنید و راندگی خود لذت ببرید. با معرفی طرح گل های پرفروش تراینگل که مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند (SUV) ، کراس اوور ، وانت ، آفرودی است ، همانند : TC101 ، TR918 ، TR928 ، TR292 ، TR257 ، TE301 ، TH201 و ... می توانید انتخابی اسان تر از بین تایرهای سواری این برند داشته باشید. در این مقاله شما را با یکی از بهترین لاستیک تراینگل چین مدل TC101 آشنا خواهیم کرد و به بررسی مشخصات فنی این تایر خواهیم پرداخت و در آخر نیز به شما خواهیم گفته که آیا این تایر مناسب خودروی شما است یا خیر ؟

ویژگی های لاستیک TC101 تراینگل

در ابتدای این مقاله نگاهی به مشخصات فنی و اصلی این تایر می اندازیم و بعد از آن با ارائه تصاویری ویژگی های این تایر را با جزئیات بیشر به شما ارائه خواهیم داد  ، تا به شما در خرید بهترین لاستیک چینی کمک کنیم.

  • این تایر ترمزگیری و فرمانپذیری بالایی را در جاده های خیس و بارانی به راننده ارائه می دهد.
  • چنگ زنی عالی تایر در شرایط جاده ای خیس که از لغزش خودرو در چنین جاده ای جلوگیری می کند.
  • این تایر انتشار صدای تایر را به حداقل رسانده و یک سواری راحت و بی صدا را به رانندگان ارائه می دهد.

ویژگی هایی که ذکر شد ، مشخصات کلی و مهم این تایر تراینگل است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

تایر TC101 تراینگل دارای 4 کانال خطی سراسری جهت خروج آب از سطح تایر است که باعث بهبود در تخلیه و پراکندگی آب می گردد ، در نتیجه خطر هیدروپلنینگ (آب پیمایش) را کاهش می دهد و از لغزش تایر و خودرو در جاده های خیس جلوگیری می کند.

طراحی شیارهای بسته در قسمت لبه ی کناری تایر باعث حبس انتشار صدای مرکزی تایر به بیرون در هنگام حرکت می شود ، که همین امر موجب می گردد تا شما یک رانندگی کم صدا و نرمی را تجربه کنید.

استفاده از شیارهای متراکم در آج تایر ، چنگ زنی تایر را افزایش داده که در نتیجه باعث بهبود عملکرد تایر در جاده های بارانی شده و همینطور به کاهش مسافت ترمزگیری (خط ترمز) نیز کمک کرده است.

استفاده از لایه های پلی استری در ساختار تایر به استحکام بدنه ی تایر کمک کرده و باعث افزایش حفظ تعادل و فرمانپذیری تایر در سرعت بالا و دور زدن های سریع شده است. 

تراینگل در این تایر با تلفیق پلیمرهای خاص و مقادیری سیلیکا باعث کاهش تغییر شکل تایر گردیده و همچنین بر اثر مقاومت غلطشی پایین به کاهش مصرف سوخت خودروی شما کمک می کند.

طراحی بلوک های بزرگتر ، به منظور افزایش سطح تماس بیشتر تایر به جاده طراحی شده اند و همچنین باعث افزایش پایداری و استقامت شانه های تایر در هنگام عبور از پیچ های تند در شرایط جاده ای خشک و بارانی شده است.

لاستیک تراینگل TC101 مناسب برای استفاده در چه خودروهایی است ؟

تایر تراینگل مدل TC101 می تواند بهترین انتخاب برای خودرو شما در سایز رینگ های 15 تا 17 باشد که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از نمایندگان لاستیک تراینگل در تهران ، می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری نمایید و 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت نیکران لاستیک (شرکت واردکننده لاستیک تراینگل) را دریافت کنید. این لاستیک در سایزهایی که مطرح شد مناسب برای خودروهایی همچون: برلیانس ، پژو پارس ، تویوتا کرولا ، مگان ، سمند ، ساندرو ، دنا ، هیوندای توسان ، هیوندای i20 و i30 ، مزدا 3 ، کیا سراتو ، دانگ فنگ ، چری ، تویوتا کمری و غیره مناسب است. شما می توانید برای خرید لاستیک تراینگل برای ال 90 و خرید لاستیک تراینگل TC101 برای پژو پارس که از خودروهای پرمصرف و پرفروش است در طرح گل TC101 نیز به وب سایت هایپرتایر مراجعه نمایید و علاوه بر آن درباره سایزهای لاستیک های مناسب تندر 90 نیز بیشتر بدانید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0