• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

اصطکاک ، چنگ زنی و چسبندگی لاستیک


اصطکاک نیرویی است که مانع حرکت رو به جلوی لاستیک بر آسفالت می‌شود.در مجموع دو نوع اصطکاک داریم، اصطکاک ایستایی و اصطکاک جنبشی اصطکاک ایستایی مربوط به سطوحی هستند

سومیتومو به کمک تکنولوژی از تایر برق تولید می‌کند


فلسفه ماشین‌های الکتریک صرفه جویی در مصرف انرژی است. بنابراین خیلی طبیعی است که شرکتها و دانشمندان این حوزه در تلاش برای روش های نوین و نوآوری در زمینه یافتن منابع انرژی نو باشند.

تایر‌های جدید بهتر است روی کدام محور نصب شود؟


برای عملکرد بهتر و بیشتر خودرو خود توصیه ما این است که تمام تایرهای خود را تعویض کنید. اگر شما مجبور بودید به جای 4 حلقه تایر تنها 2 حلقه تایر جدید تهیه کنید،ابتدا قبل از هر چیز به سایز و نوع تایر خود توجه کنید که مشابه تایر‌های قبلی باشد.

هیدروپلنینگ چیست؟


حالتی است که تایر روی یک سطحی از آب حرکت می‌کند و تماس و چسبندگی خود را با سطح جاده از دست می‌دهد که نتیجه آن از کنترل خارج شدن خودرو می‌باشد.

علل و انواع آسیب لاستیک


تایر‌ها می تواند به دلایل مختلف آسیب ببینند، می تواند بدون این که راننده بلافاصله آگاه شود مشکلی رخ دهد. شایع ترین انواع آسیب های پیش آمده در تایر سوراخ، بریدگی، ضربه، ترک، برآمدگی و سایش نامنظم است. در این بخش علائم و نشانه ها را برای کمک به شما در تشخیص این مشکل توضیح خواهیم داد

شاخص سرعت تایر و اهمیت آن


شاخص سرعت لاستیک، ماکزیمم سرعتی است که تایر می‌تواند خودرو شما (وزن خودرو و هرآنچه که در آن است) را در یک مدت زمان مداوم و در یک شرایط ایده‌آل حمل کند. این شاخص روی دیواره تایر و معمولا با یک یا دو کلمه کنار شاخص تحمل وزن نوشته شده است.

خطرات رانندگی با تایر‌های کم باد


به گفته وزارت انرژی ایالات متحده ، اطمینان از اینکه لاستیک ها همیشه دارای باد مناسب باشند، می تواند مصرف سوخت را تا 3 درصد کاهش دهد ولی در صورتی که لاستیک ها کم باد شده باشند می توانند به ازای هر 1PSI افت فشار ، 0.2 مصرف سوخت را افزایش دهند.

انواع ساختار لاستیک


لاستیک ها در طول زمان دستخوش تحولات و نوآوری های بسیاری گشته اند که بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن ها را در پی داشته است. در ابتدا تایرها (لاستیک‌ها) به‌ طور دائمی بر روی چرخ‌ها نصب می‌شدند و قابل جدا کردن نبودند

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0