تفاوت رینگ آلیاژآلومینیومی با رینگ فولادی




رینگ آلومنیومی

 در حال حاضر از رینگ های آلیاژ آلومینیومی برای اکثر ماشین ها استفاده میشود چراکه این رینگ هر دو ویژگی یعنی ظاهر زیبا و کارایی بالا را به همراه دارد. برخلاف رینگ استیل، رینگ آلومنیومی طرفداران بیشتری دارد. آلومینیوم فلزی بسیار سبک است. در نتیجه عملکرد بهتر و شتاب بیشتری برای چرخ ایجاد میکند و در کل سواری لذت بخش و راحتی را برای راننده فراهم میکند. آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر بوده و در مقابل ضربات جاده آسیب ناپذیر میباشد. از دیگر قابلیت های این نوع رینگ که بسیار قابل توجه مصرف کنندگان است قابلیت رنگ شدن آن میباشد.

 

هایپر تایر

 

رینگ استیل

به طور کلی میتوان گفت که استفاده از رینگ استیل برای ماشین هایی که به طور روزمره و مدام استفاده نمیشوند مناسب تر است. همچنین برای رانندگانی که ظاهر ماشینشان چندان اهمیتی برایشان ندارد نیز مناسب میباشد. رینگ های استیل یا فولادی به میزان قابل توجهی قوی تر و سنگین تر میباشد. تنوع این نوع رینگ کم است. اندازه ی رینگ های استیل 16 و یا کمتر از آن میباشد. از مزایای اصلی آن استحکام بیشترو از معایبش اصلی آن سنگین بودن وفرسوده شدن لایه کروم و زنگ زدن است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0