• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

جدول رده بندی مسابقات فرمول یک 2023


در سال 2023 میلادی، هفتادچهارمین فصل مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود. مسابقه فرمول یک 2023، براساس تقویم خورشیدی کشورمان، از اواسط اسفندماه 1401 شروع شده و در اوایل آذرماه 1402 نیز به پایان می‌رسد.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

M پلاس S در تایر چیست ؟


دو سیستم درجه بندی رایج برای تایرها وجود دارد که به شناسایی قابلیت چسبندگی تایرهای زمستانی کمک می کند. همه لاستیک هایی که در آزمون های چسبندگی تایرهای زمستانی قبول می شوند ، را می توان با علامتی که در کنار لاستیک قرار گرفته مشخص شده است، مشاهده کرد.

خرید لاستیک مناسب برای تویوتا اف جی کروزر


تویوتا FJ Cruiser یک خودروی شاسی بلند با ظاهری متفاوت و زیبا است که در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی معرفی شد .

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن


میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی در بازار عرضه کند.

میشلن تایر CrossClimate2 را در یک رویداد مجازی رونمایی کرد


اولین تایر CrossClimate که یک تایر تابستانی با قابلیت All-Season بود در سال 2015 توسط میشلن رونمایی شد و حالا میشلن آمریکای شمالی در تاریخ 22 جولای یک رویداد مجازی برگزار کرد تا لاستیک CrossClimate2 را معرفی کند.

تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021


لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده است.

خودرو شش چرخ سایبرتک تسلا برای مریخ نوردان


بعد از ارسال موفق دو فضا نورد ناسا به استگاه فضایی بین المللی توسط spacex ، ممکن است مجددا همکاری مشترکی بین ایلان ماسک (کارآفرین حوزه تکنولوژی ) و ناسا در رابطه با خودرو برقی تسلا شکل بگیرد .

بازگشت جی تی به مسابقات اتومبیلرانی


در اواخر فوریه ، جی تی سری مسابقات فرمول 3 قهرمانی آسیا را در تایلند با موفقیت به پایان رساند. چه کسی می دانست كه بیش از چهار ماه طول خواهد كشید تا رانندگان بتوانند دوباره در مسیر مسابقات قرار بگیرند. در این میان ، رانندگان جی تی مشغول انجام مسابقات اتومبیلرانی به صورت شبیه سازی شده و با بالاترین فناوری بودند ، اما این مسابقات احساس واقعی را که یک راننده در مسیر مسابقات قرار می گیرد ، برآورده نمی کند .

آغاز تولیدات تراینگل در چین


کارخانه تایر سازی شرکت تراینگل در چین پس از تعطیلی طولانی مدت به دلیل بیماری کوید 19 ، فعالیت خود را از سر گرفت.

پیرلی آموزش دیجیتال جدید را برای فروشندگان تایر و کارمندان فروش راه اندازی کرد


فعالیت های آموزشی پیرلی هرگز متوقف نمی شود و اکنون نوآوری مهمی را معرفی کرده است. با آمدن بیماری همه گیر Covid-19 ، زندگی همه آدمها به حالت تعطیل در آمده است . به همین دلیل ، بسته های آموزشی جدید را به صورت مجازی برای فروشندگان و نیروی فروش آنها آماده کرده است.

مواد اولیه تولید لاستیک خودرو


بیش از 200 ماده اولیه وارد ترکیبات تایر می شود . این ترکیبات گسترده بسته به نوع تایر تولید شده ، هر كدام نقشی را ایفا می كنند. ترکیبات لاستیکی از الاستومرها ( یک پلیمر) ، پرکننده های تقویت کننده ، پلاستیک سازها و سایر عناصر شیمیایی تشکیل شده است.

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

طراحی جدید میشلن برای خوروهای گلف و چمن زنی


میشلن امریکای شمالی ، تایرهای جدید X Tweel Turf Comfort را برای خودرو های گلف ، چرخ دستی های گلف و ماشین های چمن زنی معرفی کرد .

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

معرفی برند یوکوهاما


شرکت لاستیک یوکوهاما، یک شرکت لاستیک‌ سازی ژاپنی است، که در سال ۱۹۱۷ از ادغام شرکت کابل‌سازی یوکوهاما و شرکت بی. اف. گودریچ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود.

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی


جدیدا جی دی پاور نتایج نظرسنجی و تحقیقات گسترده خود را درباره ی بهترین برند های لاستیک جهان ارائه داده است، نظرسنجی که براساس مقدار رضایت افراد مصرف کننده لاستیک در چند کلاس خودرویی ارائه شده است، که این کلاس های خودرویی عبارتند از:

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0