خرید لاستیک مناسب برای تویوتا اف جی کروزر




درباره ی تویوتا اف جی کروزر بیشتر بدانیم

تویوتا FJ Cruiser یک خودروی شاسی بلند با ظاهری متفاوت و زیبا است که در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی معرفی شد ، پس از استقبال مثبت مصرف کنندگان از این خودرو به جهت نزدیک بودن طراحی آن به هامر ، برای تولید تأیید گردید و در ژانویه 2005 در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی به صورت نهایی عرضه شد.

تویوتا اف جی کروزر توسط شرکت تابعه تویوتا Hino Motors در حمورا ، ژاپن از سال 2006 ساخته شده است و بسیاری از زیرساخت های ساختاری را با تویوتا لندکروزر پرادو به اشتراک دارد. اف جی کروزر در 4 دسامبر 2010 وارد بازار ژاپن شد و در 5 نوامبر 2013 ، شرکت تویوتا در ایالات متحده اعلام کرد که نسخه سال 2014 این خودرو طراحی گردیده و در سال 2014 نیز به بازار خواهد آمد. فروش این خودرو در استرالیا نیز مورد استقبال قرار گرفت تا اینکه صادرات آن به بازارهای دیگر در آگوست 2016 متوقف شد. البته می توان گفت از ژانویه 2020 ، هنوز در بازارهایی مانند: شیلی ، فیلیپین ، آفریقای جنوبی و خاورمیانه به فروش می رسید . نسخه نهایی این خودرو در 12 سپتامبر 2017 در ژاپن به فروش رفت و در 31 ژانویه 2018 نیز به طور کامل متوقف شد.

این خودرو همانطور که در کشورهای زیادی مورد استقبال قرار گرفت در ایران نیز طرفداران زیادی داشت بخصوص جوانان و آفرودسوارانی که از این خودروی ژاپنی استقبال خوبی کردند.

سایز لاستیک تویوتا اف جی کروزر

لاستیک از تجهیزاتی است که نقشی مهم را در هر خودرویی ایفا می کند. خودروهای با وزن سنگین نیاز به تایرهای دارند که هم سایز بزرگ تری داشته باشند و هم مقاوم و بادوام باشند. اف جی کروزر دارای دو تیپ خودرو با سایزهای لاستیک متفاوت است. تیپ ساده تویوتا اف جی کروزر از لاستیک های با سایز 265/70R17 و 285/60R18 استفاده می نماید و برای تویوتا اف جی کروزر W/TRD offroad pkg از لاستیک سایز 265/75R16 که در ببرندهای مطرحی تولید و عرضه می گردد. بهترین لاستیک برای تویوتا اف جی کروزر لاستیک را می توان از بین برندهای تراینگل ، مکسس ، دانلوپ و غیره تهیه نمود.

خرید لاستیک تویوتا اف جی کروزر

خرید لاستیک مناسب برای هر خودرویی از سواری گرفته تا شاسی بلند و آفرودی نیاز به اطلاعات کافی دارد. اطلاعاتی همچون: سایز مناسب لاستیک ، شناخت درباره ی برندها ، عملکردهای هر تایر و غیره که به انتخاب و خرید بهتر شما کمک می کند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر ، یک فروشگاه آنلاین لاستیک است که انواع تایر سواری ، تایر شاسی بلند مناسب برای آفرود و آنرود و غیره را در برندهاب معتبری از ایرانی گرفته تا خارجی را به مشتریان خود با گارانتی و ضمانت ارائه می دهد. هایپرتایر با در اختیار قرار دادن اطلاعات از برندها و ویژگی های هر تایر این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با دانش کافی و لازم اقدام به خرید لاستیک برای اف جی کروزر یا خودروهای دیگر کنند.

قیمت لاستیک تویوتا اف جی کروزر

لاستیک در برندهای مختلف دارای قیمت های متفاوت نیز است و این قیمت ها در هر فروشگاه با نرخ های گوناگونی به فروش می رسد. در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر شما می توانید لاستیک مناسب آفرود برای اف جی کروزر و لاستیک تراینگل برای اف جی کروزر را که مناسب برای آنرود است با نازلترین و به صرفه ترین قیمت خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0