• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تایر Pilot Sport Cup 2 Connect میشلن ، اولین تایر آماده اتصال فابریک


لاستیک 2 Connect Pilot Sport Cup آخرین فناوری شرکت تایرسازی میشلن می باشد که برای تجهیزات اصلی خودروسازان طراحی شده است .

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

طراحی جدید میشلن برای خوروهای گلف و چمن زنی


میشلن امریکای شمالی ، تایرهای جدید X Tweel Turf Comfort را برای خودرو های گلف ، چرخ دستی های گلف و ماشین های چمن زنی معرفی کرد .

میشلن برترین برند تولید کننده تایر در سال 2018


برند میشلن با کمک به پایداری و ابتکارات تکنولوژی باعث تقویت نام تجاری خود شد.

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

کدام برند بهترین لاستیک را تولید میکند؟!


پس از سالها تجزیه تحلیل رفتار مصرف کننده در صنعت تایر و بررسی نتایج نظرسنجی ها میشلن جز برترین برندهای تایرسازی در دنیا شناخته شد. میشلن را میتوان پیشرو در صنعت تایر دانست.

آیا میدانستید ؟!


دانستنی های مفید راجبه لاستیک و معرقی برند های معرو لاستیک را مطالع کنید

تصمیم گیری برای خرید لاستیک


در تصمیم گیری شما برای خرید تایر چندین عامل نقش اساسی دارند که از قرار زیر است. نام تجاری، بودجه، کیفیت تایر، اندازه تایر و نوع استفاده از تایر. انتخاب تایر با کیفیت میزان تصادفات را پایین می‌آورد، از این رو شما با حادثه‌های کمتری روبرو می‌شوید و این خود می‌تواند هزینه‌های بسیار زیاد حاصل از تصادفات را بکاهد و از آسیب‌های احتمالی، جلوگیری کند

موتوجی بی


هدف این مسابقات شرکت دادن موتورهایی است که به صورت عادی نمیتوان در خیابان از آنها استفاده کرد. این رقابتها به طور کلی به سه دسته موتو جی پی، موتو ۲ و موتو ۳ که همه شامل موتورهای چهارزمانه می باشند تقسیم می شوند.

برند پیرلی


پیرلی یک شرکت چند ملیتی مستقر در میلان ایتالیا میباشد. این شرکت تحت نظر شرکت چینی کمچاینا کار خود را آغاز کرد. این شرکت چینی یکی ازبزرگترین حامیان تولیدکنندگان لاستیک (تایر) های بریجستون، گودییر و میشلین میباشد.

لاستیک(تایر) هواپیما


یکی از قوی ترین و سخت ترین لاستیک (تایر) های  بادی ساخته شده لاستیک (تایر) های هواپیما میباشد. این نوع لاستیک (تایر) قادر به تحمل وزن بالای هواپیما میباشد. این لاستیک (تایر) ها باید چسبندگی لازم برای فرود و توقف هواپیما را داشته باشند، بنابراین لاستیک (تایر) هواپیما باید به دقت نگهداری و بازدید شود

تاریخچه تایر میشلن


میشلن یک تولید کننده لاستیک فرانسوی است که در سال ۱۸۸۹ به وسیله ادوارد و آندره میشلن احداث شد و در کلرمون فران فرانسه مستقر است. شرکت لاستیک میشلن پس از بریجستون دومین تولیدکننده بزرگ تایر در جهان است.

انواع ساختار لاستیک


لاستیک ها در طول زمان دستخوش تحولات و نوآوری های بسیاری گشته اند که بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن ها را در پی داشته است. در ابتدا تایرها (لاستیک‌ها) به‌ طور دائمی بر روی چرخ‌ها نصب می‌شدند و قابل جدا کردن نبودند

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0