معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT




رونمایی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT

گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

لاستیک Wrangler DuraTrac  با فناوری به روز رسانی شده که سطوح بالایی از دوام و کشش را به ارمغان می آورد بار دیگر خود را از رقبا جدا می کند. لاستیک Wrangler DuraTrac RT که در میدان آزمایشی گودیر مورد بررسی قرار گرفته است، نسبت به تایرهای ساخته شده قبلی خود، دارای 10% بهبود در هندلینگ مناسب در شرایط مرطوب، 10% بهبود در هندلینگ عالی در شرایط خشک و عملکرد بهتر خارج از جاده و گل و ماسه است.

این تایر از الگوی آج جدید برای چسبندگی بهتر ، کشش فوق العاده، دیواره سه لایه ضخیم برای مقاومت و محافظ رینگ داخلی برای دفاع در برابر آسیب زمین های ناهموار طراحی شده است.

خلاصه ای از پیشرفت های Wrangler DuraTrac RT

آج: یک الگوی آج جدید و بهینه با بلوک های جامد که بیشتر چسبندگی و کشش عالی را در گل و لای و سایر شرایط ناهموار فراهم می کند. ظاهر جسورانه و جذاب به وضوح توانایی RT را نشان می دهد.

ساخت کامیون سبک: ساخت و ساز قوی تر و معرفی فناوری Tri-Shield بهمراه دارد. یک دیواره جانبی ضخیم سه لایه، افزایش استحکام برای مقاومت بیشتر در برابر سایش و بریدگی اجسام مانند سنگ ها و اجسام تیز را حفظ می کند.

کشش: فناوری DuraEdge ویژگی‌های آج را بر روی شانه لاستیک و دیواره جانبی گسترش می‌دهد، و همچنین  برای کشش و محافظت در برابر سنگ‌ها و خطرات شدید خارج از جاده، به‌ویژه هنگام اجرای فشار کمتر در زمین‌های غیرقابل پیش‌بینی، افزایش می دهد.

ترکیب: Wrangler DuraTrac RT ترکیب آج ثابت و بادوام Duratrac اصلی را حفظ می‌کند که به دلیل ویژگی‌های سایش سخت، کشش فوق‌العاده و مقاومت در برابر برش و بریدگی مورد ستایش قرار گرفته است.

محافظت: محافظ رینگ داخلی یک مانع دفاعی در برابر خراش و آسیب چرخ در زمین های ناهموار ایجاد می کند تا رینگ ها به بهترین شکل ظاهر شوند.

تایر Wrangler DuraTrac RT اکنون با ساختار کامیون سبک در هر اندازه عرضه می شود. نوارهای آدامسی که در اطراف قرار می گیرند، پیوند بین تسمه های فولادی و ترکیب لاستیک را بهبود می بخشند و برای اطمینان بیشتر، اتصال بیشتری به بلوک های آج ایجاد می کنند. به این ترتیبWrangler DuraTrac RT آماده کاوش در هر مکانی است.

تغییرات جزئی در الگوی آج باعث افزایش عمده در تعداد شیارها می شود که کشش را در شرایط مرطوب، گلی و برفی را بهبود می بخشد. تغییر زاویه تیغه روی بلوک‌های آج و تغییر در زاویه و عمق میله‌های اتصال بین بلوک‌های آج منجر به کاهش پیچ خوردگی آج و عملکرد قابل پیش‌بینی بیشتر در همه جا می‌شود. میلگردهای عمیق تر نیز برای کاهش بیشتر تراشه های لاستیکی مفید هستند.

جرمی هیل، مدیر ارشد فروش و بازاریابی گودیرگفت: «در 12 سال گذشته، بازخورد مشتریان و فروشندگان در مورد Wrangler DuraTrac اصلی به طور مداوم "هیچ چیزی را تغییر ندهید" بوده است. ما هم همانند مشتریانمان این مجموعه را دوست داریم و همچنین انتظار داریم محدودیت ها را کشف کنیم. تایرWrangler DuraTrac RT تکامل‌یافته تمام ویژگی‌های نسخه اصلی را حفظ می‌کند و حتی جلوتر از آن هم می‌رود.»

تیم بیتس از Tim Bates 4WD Adventures، از علاقه مندان به آفرود گفت: «داشتن لاستیک مناسب که به من اجازه می‌دهد هر جایی که می‌خواهم بروم بسیار مهم است، و این دقیقاً همان چیزی است که لاستیک گودیر Wrangler DuraTrac RTثابت کرده است. Wrangler DuraTrac RT جدید اعتماد به نفسی را که در لاستیک هایم می خواهم به من می دهد و به من امکان می‌دهد با مکان‌های دورافتاده و خارج از جاده که همیشه منتظرشان هستم، برخورد کنم.»



منبع: https://tyretradenews.co.uk/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0