هانکوک برنده جایزه Tyresafe’s 2020 شد




Tyresafe از هانکوک برای افزایش آگاهی از ایمنی لاستیک در دوازده ماه گذشته قدردانی کرد .  هانکوک این جایزه را در سال 2019 نیز دریافت کرده بود . طی دوازده ماه گذشته هانکوک امریکا سه کمپین ایمنی لاستیک را در کانال های اجتماعی از جمله Facebook و YouTube راه اندازی کرد.

اولین کمپین را به منظور آگاهی رانندگان در مورد حوادث مربوط به لاستیک در جاده ها ، در ماه های تابستان نسبت به هر زمان دیگر از سال ، یادآوری کرد تا لاستیک های خود را قبل از حرکت و رفتن به تعطیلات بررسی کنند.
کمپین دوم با همکاری یک رسانه تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی فعال شد و محتوای ویدئویی در مورد موضوعاتی مانند : نحوه نگهداری لاستیک برای کنترل بهینه و مصرف سوخت پایین ، انتخاب تایر مناسب برای فصل ، اطمینان از فشار صحیح تایر و نحوه بررسی آج را آموزش می داد.
کمپین سوم به رانندگان در مورد عملکرد آج لاستیک ، تفاوت الگوی لاستیک تابستانی ، تمام فصلی و زمستانی و همچنین اینکه چرا آنها باید با پیش بینی آب و هوا در زمستان و شرایط جاده ، ایمنی لاستیک خود را در اولویت قرار دهند ، آموزش داده شد.
زو بالدوین ، مدیر بازاریابی هانکوک گفت : ما به خاطر تلاشی که در جهت به اشتراک گذاشتن پیام های ایمنی لاستیک با میلیون ها راننده انجام داده ایم ، بسیار خوشحالیم . به این دلیل که مورد استقبال زیادی قرار گرفت و منجر به دریافت این جایزه برای دومین سال شد . هانكوك همچنان به آگاهي از اهميت نگهداري لاستيك و خطرات لاستيك هاي معيوب براي كاهش حوادث مربوط به لاستيك در جاده ها ادامه می دهد.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0