• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

کمپانی میشلن دوباره رتبه‌ای جدید در مرکز تجارت جهانی JD Power ایجاد کرد


کمپانی میشلن دوباره رتبه‌ای جدید در مرکز تجارت جهانی JD Power ایجاد کرد. مرکز تجارت جهانی JD Power بسیار معتبر و مورد اعتماد مشتریان است که آمار و ارقام، کیفیت خودروهای جدید، رتبه بندی محصولات، پر فروشهای سال، بهترین طراحی‌ها و برترین لاستیک‌ها بر اساس کیفیت در آن‌ها درج می‌شود

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

معرفی برند لاستیک تراینگل چین


تراینگل تایر( تری انگل ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک و تایر راهسازی، صنعتی، کشاورزی، کامیونی و باری در جهان به شمار ‌می‌آید.

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

بهترین لاستیک برای رنو داستر


بهترین لاستیک برای رنو داستر داستر یک شاسی بلند جمع و جور است که از سال 2010 به طور مشترک توسط تولید کننده فرانسوی رنو و شرکت تابعه رومانیایی داچیا تولید و به بازار عرضه شده است.

معرفی برند نانکنگ (Nankang)


نانکنگ در سال 1940 به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید تایر در تایوان تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از محلی است در ابتدا در آنجا تأسیس شد، جایی که یکی از دو کارخانه اصلی تولید آنها هنوز وجود دارد و امروزه لاستیک تولید می کند.

معرفی برند جی تی (Giti)


تایرهای جی تي تمامی پیش‌ زمینه‌ها و ویژگی‌هایی را که رانندگان خواستارند ترکیب کرده، ایمنی، تنوع، و عملکرد کیفی درجه‌ یک را فراهم می‌آورد.

تاریخچه لاستیک نکسن


شرکت نکسن از سال 1942 فعالیت خود را آغاز نمود. در ابتدا این شرکت با نام هیونگ ای شروع به کار کرد. نکسن مفتخر است که توانسته به مدت 71 سال به صنعت تولید لاستیک (تایر) خدمت کند. نکسن به عنوان اولین شرکت کره ای تولید لاستیک (تایر) در سال 1956 به رسمیت شناخته شد.

درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم


تایر(لاستیک) هانکوک توسط جی هان چونگ در کشور کره تولید شد. این شرکت ابتدا با نام چوسون روی کار آمد و بعدها به نام هانکوک تغییراسم یافت. شهرت جهانی این شرکت تا حد زیادی ناشی از تولید تایر(لاستیک) رادیال و بایاس میباشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0