قدم بعدی میشلن در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه


میشلن قدم بعدی را در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه برداشته است.

رونمایی از ۲۴ محصول جدید گروه صنعتی بارز


همزمان با جشن سی‌و‌هشتمین سالروز افتتاح کارخانه بارز، از ۲۴ محصول جدید گروه‌ صنعتی بارز برای خودروهای شاسی بلند با بهره‌ گیری از آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، رونمایی شد.

نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

تایر تراینگل در لیست تولید سبز 2023


لاستیک تراینگل به عنوان «شرکت مدیریت زنجیره تأمین سبز» در میان فهرست تولیدات سبز امسال قرار گرفت، این لیست توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات منتشر شد. مفهوم "زنجیره تامین سبز" مظهر یک مدل مدیریت مدرن است که به طور سیستماتیک ملاحظات اثرات زیست محیطی و کارایی منابع را در کل زنجیره تامین یکپارچه می کند.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

پنج برند لاستیک OE برای آلفارومئو توناله


کراس اوور آلفارومئو توناله به عنوان یک مدل هیبریدی ملایم یا پلاگین هیبریدی وارد بازار شده است. کنتیننتال یکی از تامین کنندگان تایر این خودرو برای نسخه های مجهز به رینگ های 17 و 18 در سایز 215/60R17 , 235/50R18 لاستیک ارائه می کند.

نکسن برنده جایزه طراحی IDEA


نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد.

بارز پیشتاز رشد تولید در سال " مهار تورم، رشد تولید"


صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجتع بارز کرمان از عملی شدن شعار سال « مهار تورم،رشد تولید » از کارگران و مدیران بارز تقدیر کرد.

افتتاح خط روکش تایر هواپیما


عملیات احداث کارخانه ریکلیم و خط روکش تایر هواپیما برای اولین‌ بار در کشور با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز، مدیرعامل شستا، مدیرعامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان آغاز شد.

تراینگل در لیست کارخانه های سبز قرار گرفت.


وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) فهرست تولید سبز سال 2022 خود را اعلام کرد و کمپانی تراینگل در لیست کارخانه های سبز این فهرست قرار گرفته است.

لاستیک جدید بریجستون تولید شده از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر


کمپانی لاستیک سازی بریجستون از تایر جدیدی رونمایی کرده است که از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته شده است.

تراینگل دو تایر جدید TH202 و TE307 را عرضه می کند.


لاستیک‌های EffeX Sport TH202 با عملکرد فوق‌العاده بالا و ReliaX Touring TE307 با نوآوری‌های جدید، دو تایر عرضه شده تراینگل هستند که نویدبخش پیشرفت‌های بزرگ در عملکرد ترمزگیری و هندلینگ در شرایط خیس و بارانی می باشند.

تراینگل با لاستیک جدید EffeXSport TH202 به برچسب A-Grade Wet Grip دست می یابد.


تراینگل از جدیدترین لاستیک خود با نام EffeXSport TH202 در The Tire Cologne 2022 رونمایی کرد. این تایر جدید یک نقطه عطف و یک جهش بزرگ برای شرکت تراینگل محسوب می شود که به برچسب درجه A دست یافته است.

بازدید مدیر عامل هایپرتایر از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان


مدیر عامل مجموعه هایپرتایر همراه با تعدادی از مدیران و کارشناسان فنی خود برای بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان اقدام کردند.

خروج تولیدکنندگان تایر از روسیه


شرکت فرانسوی تایر میشلن اعلام کرد که تصمیم گرفته است فعالیت خود را در روسیه متوقف و فعالیت‌های خود را به مدیریت داخلی منتقل کند.

تراینگل پروژه 580 میلیون دلاری کارخانه ایالات متحده را لغو کرد.


تایرساز چینی که از برنامه های خود برای ساخت کارخانه در کارولینای شمالی ( یکی از ایالت های آمریکا) در سال 2017 خبر داده بود،به دلیل "تغییر محیط سرمایه گذاری" پروژه ساخت کارخانه را لغو کرد.

احتمال افزایش 40 درصدی قیمت لاستیک


مصطفی تنها سخنگوی اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: با توجه به اینکه ۴۰ درصد هزینه تولید لاستیک در کشور بالا رفته است، پیش بینی می شود که قیمت لاستیک در همین محدوده مجوز افزایش قیمت بگیرد.

خرید لاستیک دست‌دوم را توصیه نمی‌کنیم!


به گزارش هایپرتایر به نقل از دنیای خودرو، این روزها گرانی بازار خودرو موجب گران شدن بازار جانبی ان و از همه مهمتر بازار لاستیک شده است. لاستیک خودرو از جمله مواردی است که افزایش قیمت بسیار بالایی را تجربه کرده است. در نتیجه گرانی تایرهای جدید باعث شده اکثر مردم به جای خرید تایرهای نو به خرید لاستیک های دست دوم رو بیاوردند.

قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

تولید لاستیک هواپیما توسط تراینگل


نمایشگاه سه روزه صنعت هوانوردی عمومی 2021 واقع در استان هونان چین به گونه ای برگزار شد که شرکت تراینگل TRIANGLE به عنوان یکی از اعضای اصلی این نمایشگاه از تایرهای هوانوردی خود رونمایی کرده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0