نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

پیرلی تامین کننده رسمی لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT


پس از فرآیند مناقصه، FIA پیرلی را به عنوان شریک رسمی و تامین کننده لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT برای یک دوره سه ساله منصوب کرده است.

پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.


گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده جهانی پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

پنج برند لاستیک OE برای آلفارومئو توناله


کراس اوور آلفارومئو توناله به عنوان یک مدل هیبریدی ملایم یا پلاگین هیبریدی وارد بازار شده است. کنتیننتال یکی از تامین کنندگان تایر این خودرو برای نسخه های مجهز به رینگ های 17 و 18 در سایز 215/60R17 , 235/50R18 لاستیک ارائه می کند.

لاستیک های P ZERO پیرلی در جشنواره گودوود


شرکت لاستیک سازی پیرلی اعلام کرد؛ سه عدد از لاستیک های P ZERO خود را در فستیوال سرعت گودوود ارائه می کند.

پیرلی لاستیک P ZERO TROFEO RS را عرضه می کند.


پیرلی از بهترین لاستیک اسپرت خود P ZERO TROFEO RS برای خودروهای جاده ای رونمایی کرد. این لاستیک سمی اسلیک (نیمه نرم و نیمه چسبان) برای خودروسازانی که می خواهند عملکرد خودروهای اسپرت خود را بهبود ببخشند، طراحی شده است. پاگانی از خودروسازان معروف، درخواست نسخه ای ویژه از تایر جدید پیرلی را برای خودروی یوتوپیا کرده است.

پیرلی لاستیک برگزیده لوتوس الترا


پیرلی خبر تولید 10 عدد لاستیک مختلف را برای خودروی لوتوس الترا، اولین ابر شاسی بلند الکتریکی سازنده بریتانیایی، تایید کرده است. این لاستیک های برای عقب و جلو طراحی شده اند و از فناوری Seal Inside بهره می برند.

ساخت لاستیک سخت تر توسط پیرلی برای مسابقات فرمول یک


پیرلی از تولید تایرهای سخت تر خود که توسط گرند پری بریتانیا (British Grand Prix) معرفی شد، خبر داده است. این کمپانی با ساخت لاستیک های سخت تر به مقابله با افزایش سریع عملکرد خودرو کمک می کند.

انتخاب پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر در جشنواره گودوود


گودوود از همکاری چندساله خود با شرکت پیرلی، برای جشنواره سرعت خبر داده است. پیرلی که به استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید تایرهای خود مشهور است، از سال 2011 شریک انحصاری لاستیک F1 و همچنین تامین کننده منحصر به فرد مسابقات جهانی رالی بوده است.

کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن


میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه لاستیک ERC را برای میشلن به دست بیاورد.

آغاز فعالیت پیرلی بعد از قرنطینه اجباری در ایتالیا


پیرلی روز دوشنبه ، 4 ماه می با انجام اقدامتی برای حفظ سلامتی و ایمنی کارمندان ، فعالیت مجدد خود را شروع کرد . این شرکت با همکاری دانشگاهی در میلان با مشخص کردن پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری و محافظت از کارمندان در برابر بیماری کوید 19 همکاری کرد.

ساخت تایرهایی که شرایط نامساعد جاده را به خودروهای دیگر هشدار می‌دهند!


شرکت پیرلی تایرهای هوشمندی تولید کرده است با بهره گیری از شبکه اینترنت می‌تواند شرایط نامساعد جاده را به دیگر وسایل نقلیه هشدار دهند.

گزارش تمرین اول جایزه‌بزرگ «فرمول یک» امریکا


راننده مرسدس زمان 1 دقیقه و 36 ثانیه و 335 هزارم ثانیه را با لاستیک‌های سوپرسافت پیرلی ثبت کرد تا 0.593 ثانیه با سباستین فتل راننده فراری فاصله داشته باشد. والتری بوتاس با اختلاف کمی نسبت به فتل در جایگاه سوم قرار گرفت.

با برندهای وارداتی تایر به ایران آشنا شوید!


به گزارش پدال نیوز به نقل از عصر خودرو، طبق این قانون، واردات باید انحصارا توسط شرکت هایی انجام می گرفت که از کشور مادر و بطور رسمی، نمایندگی برند مورد نظر را  داشته باشند. بنابر این  بسیاری از شرکت ها که تا به آن زمان واردات خود را از امارات و دیگر کشور

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0