لاستیک تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024


کمپانی تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024 شرکت خواهد کرد. لاستیک تراینگل، چهارمین تولیدکننده در سراسر جهان در بخش تایر رادیال OTR ، به دلیل خط تولید عالی و شبکه خدمات کارآمد در سراسر اروپا، توجه و شناخت زیادی را در بازار به خود جلب کرده است.

قدم بعدی میشلن در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه


میشلن قدم بعدی را در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه برداشته است.

نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

ثبت نام جوایز بين المللى نوآوری و برتری در فناوری لاستیک ۲۰۲۴ آغاز شد.


دوره 2024 جوایز بین المللی فناوری تایر برای نوآوری و برتری بار دیگر در نمایشگاه فناوری تایر برگزار می شود.

تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت


فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت.

پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.


گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده جهانی پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

رونمایی از لاستیک های iON هانکوک در نمایشگاه لندن


هانکوک، سازنده لاستیک‌های ممتاز، جدیدترین طیف لاستیک‌های خود را به‌طور ویژه برای خودروهای الکتریکی در نمایشگاه خودروهای الکتریکی لندن ارائه می‌کند.

تایر مفهومی گودیر برای اوپل Experimental


کمپانی گودیر با برند خودروسازی آلمانی اوپل همکاری می کند تا یک تایر سفارشی نوآورانه که به طور ویژه برای خودروی مفهومی تجربی اوپل Experimental طراحی کند.

انتخاب پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر در جشنواره گودوود


گودوود از همکاری چندساله خود با شرکت پیرلی، برای جشنواره سرعت خبر داده است. پیرلی که به استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید تایرهای خود مشهور است، از سال 2011 شریک انحصاری لاستیک F1 و همچنین تامین کننده منحصر به فرد مسابقات جهانی رالی بوده است.

بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.


شرکت بریجستون، غول لاستیک سازی، با شرکت Teledyne Brown Engineering همکاری می کند تا تایرهایی را برای وسیله نقلیه قمری خدمه ناسا (LTV) تولید کند و از اکتشافات آینده در ماه پشتیبانی کند.

رونمایی از محصولات جدید تراینگل در نمایشگاه کلن 2022


شرکت تراینگل (TRIANGLE) با طراحی یک غرفه جدید از 24 الی 26 می 2022 در نمایشگاه بعدی کلن آلمان که مهمترین نمایشگاه تایر اروپایی می باشد شرکت خواهد کرد و محصولات خود را در سالن شماره 7 و در میان دیگر تولیدکنندگان مهم تایر سازی به نمایش خواهد گذاشت.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

رونمایی از لاستیک بدون هوای هانکوک


کمپانی بزرگ تولیدکننده لاستیک کره ای هانکوک از لاستیک بدون هوای خود به نام i-Flex در نمایشگاه 2022 Consumer Electronics (CES) در لاس وگاس، نوادا، رونمایی کرد.

تولید لاستیک هواپیما توسط تراینگل


نمایشگاه سه روزه صنعت هوانوردی عمومی 2021 واقع در استان هونان چین به گونه ای برگزار شد که شرکت تراینگل TRIANGLE به عنوان یکی از اعضای اصلی این نمایشگاه از تایرهای هوانوردی خود رونمایی کرده است.

میشلن در نمایشگاه صنعت تایر در سال 2020 به عنوان برترین تولید کننده تایر جایزه دریافت کرد


میشلن برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه فناوری تایر 2020 در هانوفر آلمان ، جایزه بهترین تولید کننده تایر را دریافت کرد . این جایزه نشانه پیشرفت میشلن از لحاظ عملکرد و طول عمر محصولاتش است . گروه میشلن در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : گروه میشلن این عقیده

توزیع حواله تایر خودرو با نرخ دولتی در نمایشگاه صنعت لاستیک


همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه صنایع لاستیک، قرار است حواله تایر خودرو با نرخ دولتی به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ارائه شود.

توزیع ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک تا پایان سال


رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،با بیان اینکه سالانه ۱۳۰ هزار حلقه لاستیک در ناوگان باری کشور مصرف می شود، گفت: تا پایان سال ۳۰۰ هزار حلقه میان رانندگان توزیع خواهد شد.

ایران دانش فنی تولید تایر از فرانسه می آورد


این تفاهم نامه همکاری آموزشی و فنی روز سه شنبه در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بین اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه و یک گروه صنعتی ایرانی فعال در عرصه تایر به امضا رسید؛ دنیس وایان (Dennis Vayan) رئیس اتحادیه لاستیک و پلاست

تصمیم نهایی در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه اتومبیل در دیترویت


به گزارش The Detroit Free Press و The Detroit News در دوشنبه روز گذشته، اتحادیه ی نمایندگان خودروهای دیترویت که برگزاریِ نمایشگاه اتومبیل بین المللی آمریکای شمالی در دیترویت را سازماندهی می کند، در نظر دارد تا نمایشگاه سالیانه در ماه ژوئن برگزار شود.

نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک


 نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک چین ۲۰۱۸ از 4 تا 7 اردیبهشت 97 در شهر شانگهای برگزار می شود.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0