همکاری میشلن و لیلیوم برای تولید لاستیک های جت eVTOL


میشلن و لیلیوم قراردادی را برای طراحی و تولید انبوه تایرهای مخصوص برای جت تمام الکتریکی لیلیوم (eVTOL) امضا کرده اند.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

میشلن خط تولید Pilot را توسعه می دهد.


دو سایز لاستیک جدید برای هواپیماهای هوانوردی به خط تایرهای Pilot میشلن اضافه شده است. این لاستیک های بایاس با عملکرد فوق العاده بالا از آخرین فناوری میشلن برای استحکام و دوام بهتر استفاده می کند.

لاستیک های بدون هوا میشلن برای شرکت پستی ارائه می شود.


شرکت پستی فرانسوی لا پست قرار است تا پایان سال 2024، ون های شرکت خود را مجهز به لاستیک های بدون هوای میشلن به نام آپتیس کند. لاستیک آپتیس میشلن (Unique Puncture-proof Tire System) یک تایر بدون هوا است. این تایرها نمونه اولیه تولید شده از محلول ضد پنچری هستند که به هوای فشرده نیازی ندارند.

کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن


میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه لاستیک ERC را برای میشلن به دست بیاورد.

خروج تولیدکنندگان تایر از روسیه


شرکت فرانسوی تایر میشلن اعلام کرد که تصمیم گرفته است فعالیت خود را در روسیه متوقف و فعالیت‌های خود را به مدیریت داخلی منتقل کند.

رونمایی میشلن از تایرهای Pilot Sport 5 و Primacy 4+


رونمایی میشلن از تایرهای Pilot Sport 5 و Primacy 4+ آخرین نسل لاستیک های تابستانی که برای ارائه عملکرد بالا و همچنین بالا رفتن طول عمر تایر طراحی شده اند.

اجلاس MovinOn 2020 به دلیل بحران ویروس کرونا لغو شد


تیم Movin'On تصمیم گرفته است اجلاس جهانی حمل و نقل پایدار را در ژوئن سال 2020 به دلیل بحران COVID-19 لغو کند.

میشلن در نمایشگاه صنعت تایر در سال 2020 به عنوان برترین تولید کننده تایر جایزه دریافت کرد


میشلن برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه فناوری تایر 2020 در هانوفر آلمان ، جایزه بهترین تولید کننده تایر را دریافت کرد . این جایزه نشانه پیشرفت میشلن از لحاظ عملکرد و طول عمر محصولاتش است . گروه میشلن در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : گروه میشلن این عقیده

میشلین از دو تایرجدید سایز بزرگ خود رونمایی کرد!


میشلین از دو تایرجدید سایز بزرگ خود رونمایی کرد! میشلین دو سایز جدید از مدل XHA2  را معرفی کرد.یکی از این لاستیک ها برای لودر و دیگری بیشتر برای ماشین های مخصوص معدن طراحی شده اند.سایز 17.5R25 برای لودر و سایز 775/65/29  نیز برای ماشین معدن در نظر گرفته

با برندهای وارداتی تایر به ایران آشنا شوید!


به گزارش پدال نیوز به نقل از عصر خودرو، طبق این قانون، واردات باید انحصارا توسط شرکت هایی انجام می گرفت که از کشور مادر و بطور رسمی، نمایندگی برند مورد نظر را  داشته باشند. بنابر این  بسیاری از شرکت ها که تا به آن زمان واردات خود را از امارات و دیگر کشور

شرکت میشلن تایر مفهومی جدیدی معرفی کرد


میشلن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تایرسازی دنیا، در نشست اخیر خود از محصولی مجهز به سنسور، با فناوری ساخت پرینت ۳ بعدی رونمایی کرد. میشلن شرکت تایرسازی فرانسوی است که در سال ۱۸۸۹ توسط ادوارد و آندره میشلن تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون پس از بریجستون

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0