میشلن جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار 2023 را دریافت کرد


میشلن اعلام کرد که برنده جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار در سال 2023 از طرف شرکت کاترپیلار شده است.

ثبت نام جوایز بين المللى نوآوری و برتری در فناوری لاستیک ۲۰۲۴ آغاز شد.


دوره 2024 جوایز بین المللی فناوری تایر برای نوآوری و برتری بار دیگر در نمایشگاه فناوری تایر برگزار می شود.

کسب جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی توسط بارز


به گزارش روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز، شرکت بارز کردستان در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران موفق به کسب تندیس بلورین سطح یک از میان ۳۰ شرکت و صنایع حاضر در این همایش شد.

موفقیت بریجستون BLIZZAK LM005 در تست لاستیک زمستان 2022


لاستیک بریجستون Blizzak LM005 برنده تست لاستیک زمستانی Auto Bild Sportscars در سال 2022 شد. این تایر زمستانی پرچمدار کمپانی بریجستون با ارائه «عملکرد متعادل، کیفیت خوب زمستانی و بدون لغزش»، مهر تأیید و جایزه Auto Bild Sportscars را دریافت کرد.

نکسن برنده جایزه طراحی IDEA


نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد.

کنتیننتال برای سومین سال برنده جایزه «فروشنده سال» شد


میتسوبیشی Logisnext Americas (MLA) برای سومین سال متوالی کنتیننتال را به عنوان برنده جایزه معتبر «فروشنده سال» معرفی کرد.

گودیر تامین کننده لاستیک های جیپ اونجر


طیف وسیعی از لاستیک گودیر به عنوان تایر OE یا همان تجهیزات اصلی برای جیپ اونجر جدید انتخاب شده است که شامل لاستیک های تابستانی و تمام فصل گودیر می باشد.

میشلن برنده جایزه AutomotiveINNOVATIONS 2023


لاستیک های میشلن حاوی 45 درصد مواد پایدار، جایزه AutomotiveINNOVATIONS در سه رده شانسی، بدنه و بیرونی (لاستیک، سپر، درها، چراغ ها) دریافت کردند.

ساخت لاستیک سخت تر توسط پیرلی برای مسابقات فرمول یک


پیرلی از تولید تایرهای سخت تر خود که توسط گرند پری بریتانیا (British Grand Prix) معرفی شد، خبر داده است. این کمپانی با ساخت لاستیک های سخت تر به مقابله با افزایش سریع عملکرد خودرو کمک می کند.

کنتیننتال از لاستیک تمام فصل Allseasoncontact 2 رونمایی کرد.


کنتیننتال از لاستیک تمام فصل Allseasoncontact 2 رونمایی کرد. لاستیک Allseasoncontact 2 هندلینگ بهتری را در جاده‌های خشک ارائه می‌کند و در جاده‌های خیس و مرطوب فاصله ترمز کمتری دارد.

کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن


میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه لاستیک ERC را برای میشلن به دست بیاورد.

تراینگل برنده جایزه "تامین کننده عالی" CNHTC 2022 شد.


کمپانی تراینگل به‌عنوان تامین‌کننده مهم شرکت گروه کامیون‌های سنگین ملی چین (CNHTC)، برنده جایزه «تامین‌کننده عالی» در سال 2022 شد.

لاستیک Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه AUTO AWARD سال 2022


تایر Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه علم محبوب در سال 2022 در بخش دسته بندی خودرو شد.

کنتیننتال از وسیله آزمایشی ترمز لاستیک خود رونمایی کرد.


کنتیننتال از وسیله آزمایشی بدون راننده و کاملاً الکتریکی جدید خود با هدف کاهش بیشتر مسافت ترمز برای بهبود ایمنی و اندازه‌گیری عملکرد ترمز لاستیک‌ خودروهای سواری رونمایی کرد.

هایپرتایر، برنده مردمی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران


امسال نیز جشنواره وب و موبایل ایران با حضور ده ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف برگزار شد و در نهایت در تاریخ 21 اسفندماه با معرفی برگزیدگان وب و موبایل ایران به پایان رسید .

هانکوک برنده جایزه بهترین طراحی 2021 برای تایرهای SUV/LT شد


کمپانی هانکوک اعلام کرد که برنده جایزه بهترین طراحی 2021 شده است، جایی که تایر SUV/LT Dynapro AT2 Xtreme و Dynapro XT به عنوان "برنده" شناخته شده اند.

هایپرتایر برنده جایزه منتخب مردمی از اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی


نخستین رویداد جایزه ملی تجارت الکترونیک با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت صمت، اتاق بازرگانی ، بزرگان کسب و کارهای الکترونیکی و صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد.

لاستیک نکسن برای تجهیزات اصلی خودرو آئودی A3 جدید


خودروساز آلمانی سه مدل تایر N'FERA Sport ، N'Blue S و WINGUARD Sport 2 نکسن را به عنوان تجهیزات اصلی، برای خودرو جدید خود انتخاب کرد.

هانکوک برنده جایزه Tyresafe’s 2020 شد


Tyresafe از هانکوک برای افزایش آگاهی از ایمنی لاستیک در دوازده ماه گذشته قدردانی کرد . هانکوک این جایزه را در سال 2019 نیز دریافت کرده بود .

میشلن در نمایشگاه صنعت تایر در سال 2020 به عنوان برترین تولید کننده تایر جایزه دریافت کرد


میشلن برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه فناوری تایر 2020 در هانوفر آلمان ، جایزه بهترین تولید کننده تایر را دریافت کرد . این جایزه نشانه پیشرفت میشلن از لحاظ عملکرد و طول عمر محصولاتش است . گروه میشلن در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : گروه میشلن این عقیده

بسته های مقرراتی انقباضی و کاهش واردات تایر سنگین


دولت از سال ۱۳۹۳به بعد و در راستای حمایت از تولید داخلی سیاست های جدیدی در زمینه واردات تدوین نمود که در مجموع کار واردات تایر را سخت کرده و در نتیجه وارد کنندگان نتوانسته اند برای تأمین تایر سنگین مورد نیاز کشور از تمام ظرفیت خود استفاده کنند. تولید تایر

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0