بازی دلالان با قیمت لاستیک


دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران گفت: قیمت لاستیک برای کامیون‌داران همچنان افزایش یافته و می‌یابد و در این میان دستگاه‌های متولی نظارتی بر این روند نمی‌کنند تا دو برابر نرخ منطقی به دست رانندگان نرسد.

افزایش فروش و سود و رشد تولید لاستیک بارز در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰


گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

تصویب افزایش قیمت لاستیک، علی الحساب 30 درصد


با توجه به گفته های رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش علی الحساب 30 درصدی قیمت لاستیک در جلسه ستاد تنظیم بازار به تصویب رسید.

توزیع لاستیک بر مبنای پروانه فعالیت انجام می‌شود


دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالای استان تهران با اشاره به امکان توزیع لاستیک بر مبنای پروانه فعالیت گفت: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها جهت صدور پروانه فعالیت رانندگان درون‌شهری همکاری کنند.

چرا لاستیک خودرو گران شد؟ اختلاف ۲ برابری قیمت تایر از کارخانه تا بازار


با اشاره به اینکه در طول یک ماه اخیر عرضه لاستیک از سوی کارخانجات به بازار کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: همین توزیع نامناسب کالا عاملی شده تا ما شاهد افزایش قیمت انواع تایرهای سواری در سطح بازار باشیم.

۱۰۰ هزار حلقه لاستیک از گمرکات کشور ترخیص می‌شود


عبدالهاشم حسن‌نیا عصر امروز در حاشیه جلسه با تعدادی از رانندگان ناوگان باری و شرکت‌های حمل و نقل بار در استان گلستان اظهارداشت: حدود 90 درصد حمل و نقل بار و مسافر کشور از طریق جاده‌ها انجام می‌شود و این آمار نشان از اهمیت این بخش در اقتصاد کشور دارد.

ماده اولیه تولید لاستیک ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کند


زارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمانهای خود در استانها نوشت: براساس تصویب هیئت وزیران و نامه مقام عالی این وزارتخانه، واردات انواع کائوچو طبیعی در گروه یک اولویت ارزی برای واردات، قرار دارد.

دستگیری باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک خودرو‌های پراید و خودرو‌های شاسی


سرهنگ سید شمس الدین میرزکی با اشاره به دستگیری باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک خودرو‌های پراید و خودرو‌های شاسی، گفت: سارقان به ۵۰۰ فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند. سرهنگ سید شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی دریافت چندین فقره شکایت شهروندان در

توزیع نامشخص بیش از ۳ هزار لاستیک در سطح استان خوزستان


امید بن عباس در بیستمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، به موضوعاتی از قبیل، توزیع لاستیک، رسیدگی به نیاز شهرستان‌ها در بحث سهمیه اختصاصی اقلام اساسی شهرستان‌ها، تاکید بر برگزاری ستاد تنظیم بازار و

۵۶۳۵ حلقه لاستیک کامیون وارد لرستان شد


محمدرضا صفی خانی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به واردات لاستیک کامیون داران که اخیراً انجام می‌شود سهم استان بالا می‌رود و در آینده در راستای لاستیک مشکل نخواهیم داشت.

در بازار لاستیک چه خبر است؟


نوسانات ارزی که از اواخر سال گذشته آغاز و از ابتدای سال جاری شدت گرفت باعث شد تا بازار بسیاری از کالاها و اجناس دچار تلاطم شود؛ از کالاهای تولید داخل که به واسطه مقرون به صرفه‌تر شدن صادرات آن‌ها، تولیدکنندگان ترجیح می‌دادند کالاهایشان را به جای عرضه و فر

برگ سبز خودرو ببرید، لاستیک بگیرید


به دنبال اتفاقاتی که در بازار ارز در کشور رخ داد، بازار بسیاری از کالاها از جمله لاستیک خودرو نیز دچار نوسان شد و قیمت آن به یکباره اوج گرفت تا جاییکه این موضوع باعث مشکلاتی برای خودروهای سنگین شد. مساله‌ای که برای حل آن توزیع لاستیک این خودروهای سنگین با

تسهیل شرایط واردات لاستیک سنگین و نیمه‌سنگین


محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای مشترک به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فرود عسگری، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع «رفع مشک

رکورد جدید تولید تایر رادیال سواری کویرتایر شکسته شد


مدیرعامل شرکت کویرتایر از شکستن رکورد جدید تولید تایر در این مجموعه خبرداد و گفت: به حول و قوه الهی این کارخانه در بالاترین ظرفیت منصوبه ماشین آلات در حال تولید است و بخشی از نیاز مردم به تایرسواری رادیال را مرتفع کرده است. سیدمحمدحسین زینلی در دیدار رئیس

طرح توسعه صنایع لاستیک یزد با حضور وزیر صنعت افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد شریعتمداری در ادامه سفر خود به استان یزد پس از نشست‌های معاون اول رئیس جمهور، در شهرک صنعتی یزد حاضر شد. 

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0