ترکیب رنگی جدید لاستیک میشلن برای مسابقات FIA


کمپانی میشلن در این سری از مسابقات جهانی استقامت FIA علائم رنگی برجسته‌ای را به مجموعه لاستیک‌های خود اضافه کرده است که به شناسایی بهتر مهارت تیم‌ها کمک می‌کند.

شرایط جدید ثبت‌نام لاستیک دولتی اعلام شد


شرایط جدید خرید و ثبت‌نام لاستیک‌های رینگ ۱۳ و ۱۴ اعلام شد.

تایر تراینگل در لیست تولید سبز 2023


لاستیک تراینگل به عنوان «شرکت مدیریت زنجیره تأمین سبز» در میان فهرست تولیدات سبز امسال قرار گرفت، این لیست توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات منتشر شد. مفهوم "زنجیره تامین سبز" مظهر یک مدل مدیریت مدرن است که به طور سیستماتیک ملاحظات اثرات زیست محیطی و کارایی منابع را در کل زنجیره تامین یکپارچه می کند.

کنتیننتال تست لاستیک مجازی را آغاز کرد


کنتیننتال انجام آزمايش با شبیه‌ ساز رانندگی جدید را برای آزمایش لاستیک‌ها آغاز كرد.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

رونمایی از لاستیک های iON هانکوک در نمایشگاه لندن


هانکوک، سازنده لاستیک‌های ممتاز، جدیدترین طیف لاستیک‌های خود را به‌طور ویژه برای خودروهای الکتریکی در نمایشگاه خودروهای الکتریکی لندن ارائه می‌کند.

تایرهای اتوبوس Conti Urban مجهز به فناوری حسگر کنتیننتال


مجموعه تایرهای اتوبوس Conti Urban قرار است با آخرین نسل سنسورهای کنتیننتال که متشکل از Conti Urban HA3 ،Conti UrbanScandinavia HA3+ و Conti UrbanScandinavia HD3 می باشد، مجهز شوند. این مجموعه در آگوست 2023 وارد بازار شده. با این امر، کنتیننتال اولین سازنده ای می شود که خانواده ای کامل از لاستیک های سنسوردار را ارائه داده است.

هفتمین سالگرد هایپرتایر


با گذشت هفت سال از آغاز حرکتی تازه و خلاق در حوزه تایر، امسال هایپرتایر در حالی هفتمین سالگرد تأسیس خود را جشن میگیرد که در مقایسه با سال های نخست فعالیت خود پیشرفت و توسعه قابل توجهی داشته است.

لیست برترین برندهای لاستیک چین در سال 2023 منتشر شد.


نتایج ارزیابی شاخص قدرت برند تایرهای مورد مصرف در چین طی سال 2023 منتشر شد.

تراینگل در لیست کارخانه های سبز قرار گرفت.


وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) فهرست تولید سبز سال 2022 خود را اعلام کرد و کمپانی تراینگل در لیست کارخانه های سبز این فهرست قرار گرفته است.

تشخیص کیفیت لاستیک طبیعی توسط کنتیننتال


کمپانی لاستیک سازی کنتیننتال با کمک شرکت Security Matters (SMX) روشی را برای علامت‌گذاری نامرئی کائوچو طبیعی با اطلاعات مربوط به منشأ جغرافیایی درختان معرفی کرده است.

خودرو KMC j7 کرمان موتور رونمایی شد.


شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی از محصول جدید خود رونمایی کرد.

تراینگل پروژه 580 میلیون دلاری کارخانه ایالات متحده را لغو کرد.


تایرساز چینی که از برنامه های خود برای ساخت کارخانه در کارولینای شمالی ( یکی از ایالت های آمریکا) در سال 2017 خبر داده بود،به دلیل "تغییر محیط سرمایه گذاری" پروژه ساخت کارخانه را لغو کرد.

لاستیک یوکوهاما فناوری جدیدی را برای نظارت بر فرسودگی تایرها عرضه می کند.


کمپانی یوکوهاما با استفاده از فناوری جدید خود، سایش لاستیک ها را با استفاده از سنجش امواج ارسال شده از حسگر داخل تایر کنترل می کند.

میشلن، دوستدارترین لاستیک برای محیط زیست


طی مطالعاتی که توسط شرکت آلمانی Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC) انجام شده است، از بین 15 سازنده ی تایر مطرح در دنیا، میشلن با انتشار کمترین ذرات در هنگام رانندگی در جاده های معمولی دوستدارترین لاستیک ها را برای حفظ محیط زیست تولید می کند. این کمپانی تولیدکننده لاستیک فرانسوی در این تحقیقات رتبه یک را کسب نمود.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

تایرسازی تراینگل اپلیکیشن موبایل محصولات خود را راه اندازی کرد


تراینگل یکی از تولیدکنندگان بزرگ و پیشرو تایر در چین، اپلیکیشن موبایل کاملاً جدید خود را به نام Triangle tire راه اندازی کرده است. این کمپانی با ارائه اطلاعات در مورد نمونه های مختلف طرح آج، سایز و ویژگی منحصر بفرد هر یک از محصولات متعلق به خود در این اپ توانسته، خرید، بررسی و تحقیق درمورد تایرهای تراینگل را برای کاربران و مصرف کنندگان آسانتر کند و آنها را به آگاهی بیشتر در مورد تایرها سوق دهد.

قوانین جدید برچسب گذاری انرژی تایرها از 1 می 2021 اعمال شد


اتحادیه اروپا در تاریخ 1 می 2021 قانونی وضع کرده است در خصوص برچسب انرژی تایرها که میزان مصرف سوخت ، صدا و ایمنی تایر را مشخص می کند. این قانون از 1 می ماه 2021 اعمال گردیده است.

جشنواره زمستانه هایپرتایر


در این جشنواره زمستانه خریداران ساکن در شهر تهران و کرج با ثبت سفارش تایر تراینگل، می توانند خدمات نصب و بالانس را درب منزل خود یا در مرکز خدمات هایپرتایر در غرب تهران به صورت رایگان دریافت نمایند .

مشکلات تامین تایر


دشوار شدن واردات و بسته‌شدن تدریجی در‌های ورود کالا به روی واردکنندگان تایرهای خارجی اتفاقی بود که به نفع تولیدکنندگان داخلی تایر تمام شد .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0