گجت!




گجت

در این عصر دیجیتالی که امروز در آن قرار داریم، فناوری و تکنولوژی به طرز خیلی پرسرعت، پیچیده، ناشناخته و فراگیر کل زندگی انسان عصر جدید را در نوردیده است. ابزار و وسایل جدید با تکنولوژی بالا در همه ی زمینه ها و برای اکثر وسایل به منظورراحت تر شدن زندگی به وجود آمده اند. گجت ها یا همان ابزارک های ماشین ها نیز مدام به روز میشوند.

یک سری از این گجت ها را با هم بررسی میکنیم :

شارژر باتری: این شارژرها عالی هستند. اگر ماشین شما در منطقه ای خلوت یا متروکه باتری خالی کرد، میتوانید از این دستگاه استفاده کنید. یعنی با استفاده از این ابزارک دیگر نیازی به باتری باتری کردن با ماشین دومی وجود نخواهد داشت. در ضمن این گجت دارای پورت USB برای شارژ کردن تلفن همراه شما نیزمی باشد.

 

هایپرتایر 

 

شیشه شکن: دستگاهیست که پس از تصادف به کار شما می آید.در صورتی که پنجره شما بالا است و در های اتومبیل قفل هستند میتوانید با این ابزار شیشه را شکانده و به سرعت از اتومبیل خارج شوید.حتی با این دستگاه می توانید کمربند خود را پاره کنید.

 

 هایپرتایر

 

گجت: این گجت مختص لاستیک هاست. این گجت مطابق شکل زیر به لاستیک وصل میشود تا وضعیت لاستیک خودرو دائما بررسی شود و مصرف بهینه ی سوخت افزایش یابد. این دستگاه بلوتوثی می باشد و در صورت بروز هر مشکلی به گوشی شما پیام میدهد.

 

هایپرتایر 

 

دوربین: این دوربین یک ابزاراستثنایی برای تعیین خطا پس از تصادف است. این دوربین دارای میدان دید 170 درجه ای می باشد. برای صرفه جویی درانرژی و حداکثر کردن فضای ذخیرهسازی، میتوان این دیوایس را خاموش کرده و در صورت لزوم روشن کنید.

 

هایپرتایر

 

گجت: این گجت بسیار مناسب خانواده و سفر می باشد. این ابزار به راحتی قابل نصب و جا به جایی می باشد.

 

هایپرتایر


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0