مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR292




مشخصات لاستیک تراینگل با طرح گل TR292

درباره برند تراینگل بیشتر بدانید!

لاستیک تراینگل یکی از بهترین برندهای مطرح چینی است که سالانه بیش از 25 میلیون لاستیک را در 5200 الگوی آج و اندازه های مختلف تولید می کند. این شرکت چینی تایرهای خود را در سایزهای و مدل های گوناگون در کارخانه های متعدد خود در سراسر جهان تولید می کند و در حال حاضر در بیش از 180 کشور در سراسر جهان با قیمتی مقرون به صرفه بفروش می رساند.

ویژگی های اصلی لاستیک تراینگل TR292                                                                 

تایر تابستانی تراینگل TR292 به طور ویژه برای وسایل نقلیه آفرود طراحی شده است که در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دارای ویژگی های عملکردی عالی، هم در جاده های شهری و هم در خارج از شهر و جاده است.   

لاستیک تراینگل TR292 که می توان بعنوان لاستیک آفرود نیز در نظر داشت ، با استفاده از یک ترکیب لاستیکی دو لایه ساخته شده است که این دو لایه خود نیز از تعداد زیادی اجزای جدید تشکیل شده است. لایه پایین سخت تر و فشار را به طور یکنواخت در داخل لاستیک توزیع می کند و به همین دلیل سایش یکنواخت آج را تضمین می کند. لایه بالایی نرم تر است و به همین دلیل، چسبندگی عالی بر روی سطوح خیس جاده به دست می آید. ترکیب این دو لایه در لاستیک  TR292، هندلینگ و ترمزگیری عالی در شرایط خشک و مرطوب فراهم می کند.

مشخصات فنی لاستیک TR292 تراینگل

·         دارای طراحی تمام فصل، عملکرد عالی در داخل و خارج از جاده

·         افزایش مقاومت و استحکام شانه های کناری تایر در جاده های سخت آفرود

·         دارای طراحی چهار شیار، زهکشی خوب آب، بهبود هندلینگ و ترمزگیری در شرایط خشک و مرطوب

·         برخوداری از طراحی سه بعدی شانه، سفتی بلوک تقویت شده از سایش نامتقارن تایر جلوگیری می کند.

·          نوآوری در طراحی این تایر باعث جذب شوک های وارده از سطح جاده شده که این امر سواری نرم و کم صدایی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.

تایر تراینگل TR292 مناسب برای چه خودروهایی است ؟

لاستیک تراینگل TR292 از رینگ 14 تا 20 اینچ و با نسبت منظر 50 تا 85 در سایزهایی همچون: 235/65R17 , 265/70R16  , 245/65R17 , 235/60R18 و... تولید و عرضه می گردد. لاستیک تراینگل با طرح گل TR292 برای خودروهایی از جمله : کیا سورنتو، هایما،  سانتافه، مورانو و... مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید لاستیک TR292 تراینگل از فروشگاه معتبر

بهترین فروشگاه برای خرید لاستیک تراینگل کدام است؟ این سوال ممکن است برای شما پیش آمده باشد و فکر شما را درگیر کند؛ فروشگاه اینترنتی خرید لاستیک هایپرتایر بعنوان یکی از نمایندگان فروش لاستیک تراینگل با توجه به نیازهای مشتریان بستری را فراهم آورده تا مصرف کنندگان با مقایسه تایرها و بررسی عملکرد و کارایی هر یک از طرح گل ها و سایزهای مختلف، لاستیک مورد نظر خود را انتخاب و با اطمینان از گارانتی و اصل بودن تایرها، آنها را به صورت آنلاین خریداری و ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت نیکران لاستیک (شرکت واردکننده لاستیک تراینگل) را نیز دریافت نمایند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0