بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا




بهترین لاستیک آزرا

هیوندا آزرا یک خودروی سدان می باشد که توسط تولید کننده ی کره جنوبی هیوندای از سال 1986 تولید و به بازار عرضه شد. آزرا در سال 2006 میلادی به عنوان نسل چهارم هیوندا عرضه شد و به گل سرسبد هیوندا تبدیل شد. در زمینه تجربه رانندگی، آزرا دارای یک رانندگی منطقی به صورت نرم و کنترل‌ شده است و برای افرادی که سکوت و راحتی خودرو برایشان اولویت دارد مناسب می باشد. سایز نسبتا بزرگ ، موتور قدرتمند شش سیلندر و امکانات فراوان از جمله دلایل محبوبیت آزرا در ایران و جهان هست و همچنین جعبه دنده آن بروزرسانی شده است و به جای پنج دنده، از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک تکشیل شده است که این امر باعث کاهش مصرف سوخت این خودرو می باشد.

 آزرا یک خودروی راحت، خوش‌ قیافه و مجهز است و می‌تواند یک گزینه قابل‌ پیش‌بینی برای کسانی باشد که بیشتر از آن که به ویژگی درگیر کننده بودن رانندگی در خودرویشان اهمیت بدهند، راحتی و سکوت در هنگام رانندگی برایشان اولویت دارد. آزرا از امکاناتی مانند: کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور باران و فشار باد تایر، سامانه ترمز ضد قفل، ۸ کیسه هوا، سیستم تهویه هوای اتوماتیک دوگانه، کروزکنترل و... برخوردار است.

سایز لاستیک آزرا

در خرید لاستیک هیوندای آزرا  نکته ای که بسیار حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه کرد ، انتخاب سایز مناسب لاستیک می باشد. هیوندای آزرا نیز به جهت اینکه دارای تیپ های گوناگون می باشد از لاستیک های با سایز متفاوت برخوردار است. به طور مثال: لاستیک آزرا گرنجور در سایزهای 245/45R18 ، 245/50R18 ، 235/55R17 و لاستیک سایز 245/40R19 و لاستیک آزرا لیمیتد با سایز 245/40R19 و لاستیک آزرا ساده با سایز 235/55R17 عرضه می گردد. همانطور که مشاهده کردید با توجه به آپشن های مختلف و سال ساخت این خودرو سایز لاستیک ها متفاوت می باشد. شما در زمان خرید لاستیک جدید امکان انتخاب و جایگزینی سایز های پهن تر نیز برای آزرا را دارید که در کل اینکار توصیه نمی گردد. همانطور که میدانیم هر خودرویی با عمکرد بالا ، بدون رینگ و لاستیک مناسب کارایی فوق العاده خود را ندارد، رینگ ها با توجه به کیفیتشان برای خودرو ا متناسب با سایز و نوع لاستیک می تواند عملکرد مطلوبی را به ارمغان بیاورند. رینگ لاستیک آزرا دارای قطر 19 ، 17 و 18 می باشد.

قیمت لاستیک آزرا

با توجه به تنوع تایر ها ، انتخاب بهترین لاستیک خودرو آزرا از بین برند های موجود کمی دشوار است و ممکن است اشتباهاتی را در برداشته باشد. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با هدف کمک و راهنمایی برای خرید بهترین لاستیک این امکان را بوجود آورده تا با بررسی دقیق و اطلاعات موجود در وب سایت ، تایر  مدنظر خود را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری نمایید.

لاستیک های پیشنهادی هایپرتایر برای خودرو آزرا در بین برند های مطرح درجه یک دنیا: لاستیک میشلن، لاستیک هانکوک، لاستیک تراینگل و... با مناسب ترین قیمت و همچنین دارای تاریخ انقضای استاندارد می باشد. برای مشاهده قیمت و خرید لاستیک هانکوک و خرید لاستیک تراینگل برای آزرا و برندهای دیگر به این وب سایت مراجعه کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0