تایر هانکوک بر روی خودرو آئودی RS Q8




لاستیک هانکوک کره بر روی آئودی

کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکـوک کره به عنـوان تامین کننده تجهیـزات اصلی خـودرو آئودی RS Q8 انتخـاب شد. این خودرو شاسی بلند و قدرتمند دارای موتـور 600 اسب بخـاری و تایـرها Ventus S1evo3 با سایز 295/40ZR22 ، با کد سرعت Y و تحمل بار 112 کیلوگرمی که فقط برای آئودی طراحی گردیده است، می باشد. کمپانی آئودی این امکان را برای مشتـریان خود فراهـم کرده است تا برای اطمینـان و ایمـنی بیشتـر در جاده های برفی و زمستـانی، تـایـر هانکوک Winter i*cept evo 2 زمستانی را با سایزهای 275/40R22 با کد سرعت V و تحمل بار 107 کیلوگرم (مناسب برای زنجیر چرخ) و 295/35R23 با کد سرعت W و تحمل بار 108 کیلوگرم سفـارش دهند.

هانکوک اعلام کرد: ما برای کمپانی آئودی، تغییراتی در ترکیبات و عملکرد لاستیک Ventus S1evo3 ایجاد کردیم. با استفاده از ترکیبات منحصربفرد و رزین های طبیعی در آج لاستیک، به طور قابل توجهی مقاومت دیواره جانبی این تایر را افزایش و همچنین مقاومت غلطشی آن را در سرعت های بالا کاهش دادیم. لاستیک Winter i*cept evo 2 نیز با طراحی آج نامتقارن عملکرد بهتر و دقیق تری، بخصوص در شرایط جاده ای خشک خواهد داشت. همچنین با افزایش شیار های روی لبه آج، عملکرد ترمزگیری و چسبندگی بسیار خوبی را در جاده های خیس، برفی و شیبدار نشان خواهد داد.

 

 

 

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0