لاستیک زاپاس




در 85% مواقع نیازی به استفاده از لاستیک (تایر) یدک، جک و لوازم جانبی آن نمیباشد. در واقع لاستیک (تایر) یدک و لوازم جانبی اش جزئی از ماشین شما به حساب می آیند که شاید هیچ گاه مورد استفاده ی شما قرار نگیرند.

مواد اولیه، هزینه ی نیرو ی کار و از این قبیل هزینه های لاستیک (تایر) خودرو روی ارزش نهایی آن کشیده میشوند در صورتی که شاید شما از آن استفاده نکنید. همانطور که میدانیم این لاستیک (تایر) جاگیرهست. اگر اجباری به وجود لاستیک (تایر) زاپاس نبود، طراحان انعطاف پذیری بیشتری برای استفاده از این فضا داشتند.

با پیشرفت سیستم های خدمات رسانی جاده ای استفاده از این ابزار کمتر و کمتر میشود. همچنین، امروزه بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، لاستیک (تایر) زاپاس را حذف و یا با نمونه هایی کوچک تر و یا باریک تر که جای کمتری را اشغال میکند جایگزین نموده اند. گاهی اوقات رانندگان بدون وجود لاستیک (تایر) زاپاس احساس ناراحتی و ناامنی میکنند. به همین علت لاستیک (تایر) یدک به عنوان یک گزینه ی اضافی و  دلبخواهی روی اکثر ماشین های جدید و مدرن در نظر گرفته میشود. حذف لاستیک (تایر) زاپاس باعث کاهش وزن کلی خودرو شده و در نهایت سبب کاهش مصرف سوخت میشود. نکته ی اخر اینکه لاستیک های زاپاس معمولا کوچکتر از لاستیک های اصلی هستند.

برای خواندن مقاله ای در این باره اینجا کلیک کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0