معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن





درباره ی خودرو رنو کچر بیشتر بدانیم

در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودروکراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد. نسخه اولیه ی این خودرو بر اساس پلت فرم B ، اولین بار در نمایشگاه ژنو 2013 به نمایش درآمد و در آوریل 2013 در فرانسه در بازار عرضه شد. کانسپت و طرح اولیه ی این خودرو نیز برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2011 به نمایش درآمدبود.

این خودرو دارای عملکردی مناسبی است و سطح تجهیزاتی استاندارد دارد ، بنابراین کپچر می تواند یک انتخاب عالی برای رانندگان به نظر رسد. خریداران این خودروی کلاسیک سبک ، انعطاف پذیری در رانندگی را با این خودرو تجربه می کنند و امروزه نیز توانسته است در میان رقبای خود بدرخشد.

رنو کپچر در سرعت های متفاوت ، عملکرد خوبی را از خود ارائه می دهد و می توان گفت بهترین کراس اوور شهری است که در جهان شناخته شده و بفروش می رسد که در ایران نیز مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. در ادامه به بررسی بیشتر لاستیک رنو کپچر خواهیم پرداخت و سایز آن و برندهایی موجود در بازار تایر را برای این خودرو معرفی خواهیم کرد.

مشخصات فنی لاستیک رنو کپچر

هر خودرویی در مدل ها و تیپ های مختلف از سایز لاستیکی منحصر به خود بهره می برد و باید توجه داشت که حتما از در همان سایز لاستیک استفاده کرد. برای اینکه سایز لاستیک خودروی خود را بدانید کافیست به تایرهایی که زیر خودرو نصب شده است و یا دفترچه راهنمای خودرو و یا از یک متخصص کمک بگیرید تا در هنگام خرید لاستیک جدید دچار مشکل نگردید و بهترین انتخاب را برای خودروی خود داشته باشید. سایز فابریک لاستیک رنو کپچر205/55R17 است و همانطور که در بالا گفته شد بهتر است از لاستیک سایز فابریک برای خودروی خود استفاده کنید تا بهترین عملکرد را در هنگام رانندگی دریافت کنید.

خرید لاستیک رنو کپچر

خرید لاستیک جدید همیشه کار دشواری بنظر می رسد. انتخاب برند مناسب ، سایز صحیح لاستیک ، قیمت عالی و ... نکاتی هستند که همیشه رانندگان به آن بسیار توجه می کنند. بهتر است پیش از خرید لاستیک جدید اطلاعاتی کافی از برندهای موجود در بازار ، سایز لاستیک مناسب خودروی خود و فروشگاهی که خدمات و ضمانت معتبر را به شما ارائه می دهد ، کسب کنید. هایپرتایر فروشگاه اینترنتی لاستیک است که عرضه کننده بهترین لاستیک برای رنو کپچر و خودروهای دیگر از برندهای ایرانی لاستیک دولتی و لاستیک های خارجی همچون: میشلن، بریجستون،هانکوک، دانلوپ، کنتیننتال، تراینگل و ... می باشد و همچنین ارائه دهنده ی محتوا و اطلاعات به روز از مشخصات فنی لاستیک ها ، برندها و اطلاعات تخصصی از تایرها است تا شما بتوانید به راحتی ، بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین شما می توانید با مراجعه به این وب سایت با وارد کردن نام خودروی خود ، سایز لاستیک آن را بیابید و یا از متخصصین فروش این شرکت راهنمایی دریافت کنید. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید لاستیک تراینگل مناسب رنو کپچر را با قیمتی عالی و همچنین ضمانتی 5 ساله خریداری کنید و در آخر نیز از خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک ، درب منزل خود بهره مند شوید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0