صفر یا کارکرده؟!




صفر یا کارکرده؟!

ماشین نو

یکی از اصلی ترین مزایای ماشین صفر یا جدید گارانتی آن است. که این مسئله خود به تنهایی باعث کاهش خیلی از هزینه های اضافی میشود. بسیاری از اتومبیل های جدید در سالهای اول به تعمییرات کمی نیاز دارند بنابراین مالک خودرو بیشتر نیازمند نگهداری صحیح آن میباشد. یکی دیگر از مزایای خودروهای جدید تکنولوژی بالای آنهاست. امروزه سرعت تولید خودرو بسیار بالا رفته است و هر روز آپشن های جدیدی به خودروها اضافه میشود. از آنجا که اصطلاحا دست بالای دست زیاد است هیچ گاه به تنهایی وارد بازار نشوید. حتی اگر در این کار خبره هستید همیشه از نظرات یک کارشناس استفاده کنید.

و حالا معایب خرید خودروی جدید، بزرگترین ایراد خرید ماشین جدید این است که شما بخشی از سرمایه ی خود را از دست میدهید. یک ماشین جدید در دو تا سه سال اول بیشترین استهلاک را دارد. این به این معناست که شاید پول خیلی زیادی خرج کنید که قابل بازگشت نباشد و از افت قیمت ناشی از کارکرد خودروی صفر خود زیان ببینید.

ماشین دست دوم

اولین مزیت این کار این است که کاملا به صرفه است و از نظر اقتصادی به نفع خانواده میباشد. از طرفی بزرگترین اشکال خرید ماشین دست دوم این است که خودرو معمولا نیاز به سرویس و تعمیر دارد. و از همه مهمتر اینکه گارانتی ای در این مدل خرید وجود ندارد و شما از پیشینه ی دقیق خودرو مطلع نیستید. از دیگر ایرادات خرید خودروی دست دوم این است که شما بیشتر باید به سلامت خودروی خود باید توجه کنید تا به رنگ و شکل ظاهری خودرو. پس اگر برای انتخاب خودروی دست دوم به اندازه ی کافی صبور باشید و دقیق جستجو کنید، معمولا گزینه های بسیار مقرون به صرفهای پیش رویتان قرار خواهد گرفت.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0