کمپانی میشلن دوباره رتبه‌ای جدید در مرکز تجارت جهانی JD Power ایجاد کرد




 رتبه‌ای جدید لاستیک میشلن در مرکز تجارت جهانی JD Power 

مرکز تجارت جهانی JD Power بسیار معتبر و مورد اعتماد مشتریان است که آمار و ارقام، کیفیت خودروهای جدید، رتبه بندی محصولات، پر فروشهای سال، بهترین طراحی‌ها و برترین لاستیک‌ها بر اساس کیفیت در آن‌ها درج می‌شود و پایه‌ی این آمار و ارقام کیفیت اولیه، امکانات و رضایتمندی مشتری‌های خودرو بعد از خرید آن است که پس از استفاده از خودرو و بهره‌مندی از امکانات و خدمات پس از فروش نظراتشان را به این مرکز آمار اعلام کرده‌اند. در این بین کمپانی میشلن بهترین مقام را در بین نظرات مشتریان کسب کرد و در سه مرحله از چهار مرحله بالاترین میزان جلب رضایت مشتری را بدست آورد. با این افتخارات کمپانی میشلن تا کنون در JD Power از سال ۱۹۸۹ تا به امروز۹۲جایزه بیشتر از سایر کمپانی ها دریافت کرده است که این آمار بالاترین تعداد در بین سایر تولید کنندگان است.

 

 

کمپانی میشلن مدعی بالاترین سطح کیفیت لاستیک برای خودروهای سواری، خودروهای تجاری، کامیون‌ها و ماشین‌آلات صنعتی است و این کمپانی ۱۶ بار متوالی و پیاپی بهترین مقام لاستیک برای خودرو‌های رده بالا را بدست آورده است و ۱۱ بار پیاپی بالاترین کیفیت لاستیک برای خودروهای تجاری و ۴ مقام پیاپی را برای بهترین لاستیک ماشین‌آلات صنعتی و مقام دوم لاستیک خودروهای نمایشی و ورزشی را کسب کرده که این فقط ۴ نمونه از افتخارات و مقامات این شرکت است.

"کمپانی میشلن مدعی بالاترین سطح کیفیت لاستیک برای خودروهای سواری، خودروهای تجاری، کامیون‌ها و ماشین‌آلات صنعتی است."

به گفته‌ی اسکات کلارک « میشلن در تدارک شراکت با کمپانی‌های خودرو سازی، برای به نمایش درآوردن هر چه بیشتر کیفیت، مطابق نیازها و انتظارات مشتریان امروزی و خاص است». علت این سطح از قدرت کمپانی میشلن تلاش او برای جلب رضایت مشتریان با کاربرد بهترین ایده‌های تکنولوژی و بالاترین سطح کیفیت مواد اولیه است. در سال ۲۰۱۹ تکنولوژی به کار گرفته شده در لاستیک های جدید برگرفته از بیش از ۲۷۰۰۰ لاستیک تولید شده در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ است که با نظر مصرف کنندگان و مشتریان مورد تایید قرار گرفته اند و در انواع شرایط آب و هوایی و جاده‌ای آزمایش شده و از ۴ جهت: کیفیت، مقاومت، شکل ظاهری و ایمنی خودرو در شرایط سخت مورد بررسی قرار گرفته‌اند. مرکز تجارت جهانی JD Power اطلاعاتی از امکانات کمپانی‌ها و خدمات پس از فروش آنها شامل: خرید اینترنتی، پیشرفت‌ها و تغییرات محصولات، تازه‌های خودرو و تکنولوژی های جدید آنها و میزان رضایت مصرف کنندگان را در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان می‌گذارد.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0