• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

بهترین لاستیک چینی کدام است


لاستیک بخش مهم خودروی شما را تشکیل می دهد و تعویض به موقع لاستیک ها از لحاظ اقتصادی برای همه امکان پذیر نمی باشد، برای حل این مشکل لاستیک های چینی وارد بازار شدند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

درباره لاستیک واریور بیشتر بدانید


یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

مشخصات فنی لاستیک بریجستون ژاپن با طرح گل Dueler H/T D840


کمپانی مطرح بریجستون از سال 1931 تاسیس گردید و با گسترش فعالیت و کارخانه های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته شده ی فایرستون است. بریجستون سالهاست که در این حوزه نامش در بین 10 برند مطرح تایر در دنیا مشاهده می شود و گفته می شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.

مشخصات فنی و قیمت لاستیک خودرو سیتروئن


سیتروئن متعلق به آندره سیتروئن است که در سال 1919 تاسیس گردید. این شرکت امروزه جزوی از شرکت های استلانتیس می باشد. جالب است بدانید این شرکت 8 سال بعد از تاسیس به یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شد.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

بهترین لاستیک برای کیا سراتو


کیا سراتو یک خودرو جمع و جور است که در سال 2003 توسط شرکت کیا کره جنوبی طراحی و تولید شد. این خودرو در ایالات متحده به عنوان کیا فورته شناخته می شود و در کره جنوبی K3 و در چین فورته K3 یا شوما نامیده می شود.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

مشخصات فنی لاستیک PILOT SPORT 4 میشلن


کمپانی مطرح میشلن در سال 1889 توسط ادوارد میشلن تاسیس گردید. این شرکت تولیدکننده لاستیک از همان ابتدا به دنبال اختراع و تولید تایرهایی بود که به راحتی مصرف کنندگان کمک کند و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به هدف خود نیز رسید.

خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز


لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.

نگهداری از لاستیک ها در فصل تابستان


در روزهای گرم تابستانی ، دمای سطح جاده ها به راحتی می تواند به 150 درجه برسد. بنابراین هوای گرم باعث تجمع شدید گرما و ضعیف شدن لاستیک خودرو می شود و منجر به سایش ، پارگی ، ترکیدگی و عدم تعادل تعلیق می شود که می تواند ایمنی شما و سایر رانندگان در جاده را به خطر بیندازد.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن


شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911 GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است.

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن


میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی در بازار عرضه کند.

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0