تایر Pilot Sport Cup 2 Connect میشلن ، اولین تایر آماده اتصال فابریک




لاستیک جدید میشلن 

لاستیک میشلن مدل 2 Connect Pilot Sport Cup  آخرین فناوری این شرکت می باشد که برای تجهیزات اصلی خودروسازان طراحی شده است . باکس کوچکی که درون تایر تعبیه شده است برای حمل سنسور Track Connect طراحی شده که به دستگاه کاربر متصل می شود و در بهینه سازی فشار و دما تایرها در بهترین زمان ممکن کمک می کند.

عملکرد مطلوب لاستیک میشلن در مسیر مسابقات

این لاستیک 80% برای رانندگی در پیست مسابقات و 20٪ برای رانندگی در جاده ها طراحی شده است . Pilot Sport Cup 2 Connect  یک لاستیک همه کاره با پتانسیل بسیار زیاد می باشد که مناسب برای رانندگی روزمره نیز است . این لاستیک برای افرادی که از اتومبیل خود در مسیرهای سخت و مسابقه ای نیز استفاده می کنند ایده آل می باشد . با ماشین خود در پیست مسابقه با نهایت سرعت برانید و پس از آن به راحتی به خانه برگردید ، این لاستیک در هر دو مسیر به شما اعتماد به نفس کافی را میدهد.

 لاستیک جدید میشلن و خودرو و ب ام و 

شرکت خودروسازی ب ام و برای مدل M2 CS تایر Pilot Sport Cup 2 Connect  را به عنوان تایر فابریک در نظر گرفته است . نسخه به روز رسانی شده  Pilot Sport Cup 2  ، اثبات کرده است که Track Connect  نه تنها فرمانپذیری و کنترل فرمان را بهبود می بخشد بلکه در پیچ مسیر مسابقه ای نیز عملکرد فوق العاده ای دارد و در هنگام مسابقه اپلیکیشن Track Connect   توصیه های لازم در رابطه با وضعیت و شرایط دما و فشار تایر را ارائه می دهد. در حین آزمایش ، میشلین متوجه شد که در یک مسیر مسابقه ای یکسان لاستیک Pilot Sport Cup 2 Connect   ، از لاستیک Pilot Sport Cup2  قبلی میشلن عملکرد بهتری داشته و 7.40 ثانیه سریعتر بوده است.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0