میشلن از دیرباز نوآور بوده...




 

مشاغل دیگر میشلن

در سال 1900 برادران میشلن برای اولین بار مجله ی راهنمای میشلن را منتشر کردند. در این راهنما رتبه بندی رستوران ها از نظر تیم آشپزان حرفه ای میشلن تعیین شده است. زمانی که این ایده به ذهن این دو برادر فرانسوی رسید، در فرانسه تنها حدود 2000 اتومبیل وجود داشت. در آن زمان این ایده ی خلاقانه به ذهن آنها رسید و در واقع آنها نوآوری ای در زمینه ی حمل و نقل به وجود آوردند.

این کار باعث می شود افرادی که طرفدار این مجله هستند و همیشه اخبار آن را دنبال میکنند به شهرهای مختلف سفر کنند تا از رستورانهای پیشنهادی میشلن استفاده کنند. در واقع این حرکت نوعی کمک جزیی و غیرمستقیم روی افزایش فروش لاستیک های میشلن گذاشت. چراکه با پیمودن مسافت های طولانی برای رسیدن به رستورانها لاستیکها زودتر فرسوده شده و مسافرین وادار می شوند زودتر لاستیک بخرند.

با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون این برند، میشلن علاوه بر معرفی رستورانها در مجلاتش به معرفی هتلها و پمپ بنزین ها با ارائه نقشه پرداخت. که این کار خود باعث تکمیل شدن مجله اش شد وتوانست طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. حالا امتیاز دهی رستورانها به این شکل است که اگر کارشناسان میشلن به رستوران شما 1 ستاره بدهند یعنی اینکه رستوران شما در وضعیت خوبی به سر میبرد. چنانچه 2 ستاره به رستوران تعلق بگیرد رستوران از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و اگر 3 ستاره به شما بدهند یعنی رستوران شما ارزش سفرکردن را دارد.در حال حاضر راهنمای میشلن با 24 کشور جهان در ارتباط بوده و در آن کشورها فعالیت دارد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0