میشلن برترین برند تولید کننده تایر در سال 2018




میشلن برترین برند تولید کننده تایر در سال 2018

لاستیک میشلن بهترین در دنیا

طبق گزارش Brand Finance، تولید کننده تایرهای فرانسوی میشلن جایگاه رتبه یک را از شرکت بریجستون گرفته و از آن خود کردند و تبدیل به با ارزش ترین برند سال 2018 شدند.

ارزش این برند فرانسوی با افزایش 30% به 7.9 بیلیارد دلار رسید.

طبق گزارش Brand Finance، تایر میشلن نه تنها با ارزش ترین برند می باشد بلکه قویترین برند نیز به شمار می رود و توانسته از شاخص BSI (Brand Strength Index)، میزان 86.9 از 100 را به خود اختصاص دهد و تنها دارنده درجه AAA را به ارمغان بیاورد.

برند میشلن با کمک به پایداری و ابتکارات تکنولوژی باعث تقویت نام تجاری خود شد. نمونه ای از این ابتکارات تکنولوژی که در سال گذشته نیز معرفی شد را میتوان به تایر مفهومی سه بعدی که می تواند با شرایط جاده سازگار باشد و هرگز نیاز به جایگزینی ندارد اشاره کرد. تایرهای میشلن با برنده شدن در مسابقات اتومبیل رانی" Le Mans 24 Hours " و " فرمول E " عمل کرد خوب خود را نشان داده که این مورد تبدیل به یک مکان مطلوب برای نمایش تکنولوژی برای تولید کنندگان خودرو پیشرو است. میشلین فروش مستقیم لاستیک را به مشتریان از طریق خرده فروشی ها و اینترنت آغاز کرده است. این حرکت به ایجاد یک رابطه نام تجاری کمک می کند و شرکت را قادر به جمع آوری اطلاعات ارزشمندی می کند. 

خرید لاستیک میشلن 

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر این برند محبوب و مطرح فرانسوی را در قیمت های مناسب و خدماتی پس از فروش خریداری نمایید و با خرید اینترنتی لاستیک میشلن ، خدمات نصب و بالانس لاستیک به صورت سیار و یا در یکی از مراکز خدمات این شرکت در غرب و شرق تهران بهره مند شوید. 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0