امکانات و تجهیزات میدان آزمون بارز




 میدان آزمون بارز

تجهیزات آزمون و اندازه گیری:

با توجه به اهمیت بالای جایگاه میدان آزمون گروه صنعتی بارز، جدیدترین و دقیق ترین تجهیزات در این میدان نصب و راه اندازی گردید. این تجهیزات شامل: تجهیزات اندازه گیری سرعت، سنسورهای پدال ترمز، سنسورهای کنترلی، انتقال دهنده نیروها، تشخیص زمان شروع آزمون، سیستم اندازه گیری سوخت و نشانگرها از IDIADA (منبع معتبر اروپایی)، تجهیزات جمع آوری، انتقال داده ها و سایر متعلقات لازم از شرکت آلمان، تجهیزات آزمون های صدا RMS آلمان، تجهیزات اندازه گیری، انتقال نیروها و زوایای فرمان از شرکت KISTLER انگلستان و VBOX ایتالیا، تجهیزات کنترل سرعت، شتاب، موقعیت و چرخش خودرو از شرکت SCS می باشد.


آموزش نیروی انسانی متخصص و دانش فنی:


رانندگان و متخصصین آزمون از مهمترین عوامل جهت انجام آزمون های عملکردی خودرو می باشند. اجرای آزمون های حسی و عددی لازمه تسلط به رانندگی و اجرای کلیه مانورهای عملکردی و قابلیت کنترل خودرو در شرایط بحرانی است. بعلاوه تسلط و شناخت دینامیک خودرو و عکس العمل های خودرو در شرایط مختلف و نیز استفاده از تجهیزات آزمون و اخذ داده های دقیق فنی در آزمون های عملکردی مستلزم آموزش تخصصی پرسنل مستعد و متخصص مربوطه خواهد بود. در این راستا رانندگان و متخصصین میدان آزمون بارز در دوره های مختلف آموزش رانندگی در شرایط ویژه، اجرای آزمون های عملکردی، نصب و کار با تجهیزات آزمون و نیز اخذ داده ها و تجزیه و تحلیل و ارزیابی عملکرد خودرو شرکت کرده و دارای گواهینامه اجرای آزمون از میدان آزمون IDIADA می باشد.


کارگاهها :


به منظور تجهیز خودروهای آزمون به دستگاه ها و تجهیزات اندازه گیری و همچنین کنترل استانداردها و ایمنی خودرو و تایر، کارگاه های مجهزی در میدان آزمون تعبیه گردیده است که قابلیت ارائه خدمات لازم را دارند. همچنین کارگاه های خاص مشتریان و مراجعین خارج از سازمان جهت اقامت و اجرای آزمایشات بر روی خودروها و سایر محصولات مد نظر در میدان آزمون در نظر گرفته شده است. این کارگاه ها جهت خودروهای سبک و سنگین بطورمجزا و با کلیه تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات می باشند. همچنین آزمایشگاه های تخصصی صنعت تایر مجهز به تجهیزات آزمون و اندازه گیری برای پوشش دادن به آزمون های ایمنی، عملکردی، طراحی و بهینه سازی تایر در کتار سایر تجهیزات در نظر گرفته شده است که بتواند زنجیره آزمون های داخل و خارج آزمایشگاهی صنعت تایر پوشش دهد.


خدمات قابل ارائه:


خدمات آزمون های عملکردی در گروه های زیر برای خودرو، تایر و سایر قطعات ذیربط، مربوط به گروه خودروهای سواری، کامیونت، اتوبوس و کامیون های سنگین قابل ارائه می باشد:
- STRIGHT HANDLING
- RIDE COMFORT
- WET AND DRY BRAKING
- FUEL CONSUMPTION
- PASS BY NOISE
- MILAGE AND FATIQUE

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0