تکنولوژی ساخت زیره کفش توسط میشلن




لاستیک میشلن و نوآوری دیگر

در سال 2003 میشلن اولین تکنولوژی ساخت زیره های کفش خود را راه اندازی کرد .  شباهت بین فن آوری تایر و زیره های کفش ، ارتباط بین کف پاها و زمین زیر آن می باشد . به همین دلیل است که میشلن از مهارت های بی نظیر خود در زمینه طراحی لاستیک استفاده می کند تا برند های برجسته کفش در جهان را به زیره های فنی و پیشرفته خود مجهز کند.  میشلن همکاری خود را برای تولید این کفی ها با شرکت های بزرگی همچون : Shimano ( تولید کننده تجهیزات دوچرخه ، ماهیگیری و... ) ، Under Armour ( تولید کننده کفش و لباس ورزشی ) ، Mizuno ( تولید کننده تجهیزات و لباس ورزشی ) ، Babolat ( تولید کننده تجهیزات بدمینتون ، تنیس و اسکواش ) ، Northwave ( تولید کننده تجهیزات اسنوبرد و دروچرخه ) و ... آغاز کرده است .

با میشلن راه بروید ، بدوید ، سوار شوید ، بالا بروید.

شما روی کفش های خود حساب می کنید تا بدون استثنا و بدون بهانه شما را به مقاصد مختلف برسانند . هر شخص از دوچرخه سوار گرفته تا دونده ، اسنوبردباز ، کوهنورد و ... می تواند کفی مخصوص فعالیت خود را داشته باشد. میشلن تا به امروز اثبات کرده که همیشه مرزهای تکنولوژی را جا به جا کرده است . این شرکت می گوید : ما در حال ساخت نسل جدیدی از کفی ها هستیم و می خواهیم مردم اولین نوآوری را در این بخش تجربه کنند . این کفی ها سازگار ، مقاوم ، راحت و عملکرد فوق العاده ای را در شرایط سخت ارائه می دهند.
چهار اصل اساسی برای طراحی آن ، با الهام گرفتن از حرکت وجود داشته که در اینجا به آن اشاره می شود :

  1. حرکت

از محیط های خشک و شکننده ، تا سطوح مرطوب و لغزنده ، چسبندگی ، راحتی و ایمنی را فراهم می کند و شما را در مسیر درست و سریع پیش می برد.

  1. چابکی

از صخره های سنگی تا زمین های تنیس ، پایداری ، کنترل و حرکت 360 درجه را از طریق فن آوری پیشرفته و شتاب سریع فراهم می کند.

  1. جاذبه

از زمین های گل آلود تا سطوح لغزنده ، ثبات ، ایمنی و راحتی لازم برای کاهش خستگی و حداکثر کنترل برای شما فراهم می کند.

  1. استقامت

از اسنوبورد تا موتورسواری ، در برابر پارگی و سایش مقاوم هستند و همچنین از راحتی لازم برای کاهش سایش و حداکثر کنترل برخوردار هستند.

میشلن کفی هایی نیز مناسب برای زمستان ، مناطق صخره ای ، پیست های اتومبیلرانی ، مسیرهای کوهستانی ناهموار ، رینگ های بوکس ، آشپزخانه های آتشین ، قله ها ، ارتفاعات ساخته است .  در واقعه هیچ محدودیتی برای این کفی ها وجود ندارد و استفاده از تکنولوژی ، طراحی دقیق و عملکرد فوق العاده در آن دیده می شود.

 

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0