بهترین لاستیک برای رنو داستر




درباره ی رنو داستر بیشتر بدانیم

داستر یک شاسی بلند جمع و جور است که از سال 2010 به طور مشترک توسط تولید کننده فرانسوی رنو و شرکت تابعه رومانیایی داچیا تولید و به بازار عرضه شده است. نسل دوم این خودرو در پاییز 2017 به بازار های آمریکای لاتین ، روسیه ، اوکراین ، آسیا ، خاورمیانه و آفریقای جنوبی و غیره عرضه شد. این خودرو از مارس 2010 معرفی شد و پس از ساندرو ، سومین مدل از برند داچیا بر اساس پلتفرم لوگان است . داستر در ابتدا در نسخه ای برای جایزه Andros معرفی شد ، که برای اولین بار در 17 نوامبر 2009 ارائه شد. این خودرو یک کراس اوور اقتصادی در سراسر جهان است.

این خودرو در نسخه ی تک دیفرانسیلی در سال 2014 وارد ایران شد و مدل دو دیفرانسیل آن نیز در سال 2016 وارد ایران گردید. رنو داستر از نظر پیشرانه با رنو مگان اشتراکات فنی داشت . می توان گفت این خودرو با عملکرد بالا و طراحی زیبا ، قیمت اقتصادی را نیز داراست.

لاستیک مناسب برای رنو داستر

لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که با انتخاب و خرید درست ، عملکرد بهتری را به شما ارائه می دهد و ایمنی شما را نیز تضمین می کند. در انتخاب لاستیک مناسب برای رنو داستر به اولین چیزی که باید توجه کرد سایز مناسب آن است. لاستیک این خودرو در سایز 215/65R16 در برندهای متنوع ایرانی و خارجی با قیمت های متفاوت و در فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد. بعد از انتخاب سایز مناسب باید به برند لاستیک ، عملکرد آن ، ویژگی های فنی لاستیک ، قیمت و ... توجه کرد که با مراجعه به وب سایت هایپرتایر و امکان مقایسه ی محصولات با یکدیگر می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید.

خرید لاستیک رنو داستر

خرید لاستیک یکی از کارهای مهمی است که باید با دقت بیشتر انجام شود، همانطور که گفته شد برای سایزهای رنو داستر لاستیک های متنوعی از برندهای ایرانی و خارجی در بازار عرضه می گردد که شما می توانید آن را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از عرضه کنندگان انواع لاستیک به صورت آنلاین است که علاوه بر ارائه لاستیک ، ارائه دهنده ی خدمات نصب و بالانس تایر به صورت سیار یا در یکی از مراکز خدمات خود در شرق و غرب تهران نیز می باشد و البته ارسال انها به سراسر کشور. شما با مراجعه به وب سایت هایپرتایر می توانید لاستیک تراینگل مناسب برای رنو داستر  را که یک لاستیک چینی با کیفیتی خوب و همینطور عملکردی عالی می باشد را در طرح گل های متنوع و مهم تر از همه قیمتی رقابتی و اقتصادی نسبت به تایرهای خارجی دیگر خریداری کنید و 5 سال نیز گارانتی و خدمات پس از فروش از شرکت وارد کننده این لاستیک دریافت نمایید  و همینطور نسبت به خرید لاستیک بارز برای رنو داستر نیز از این وب سایت اقدام کنید.


 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0