معرفی خودروی تویوتا کمری و بهترین لاستیک برای آن





درباره ی تویوتا کمری بیشتر بدانیم

تویوتا کمری یک خودروی سدان بین المللی است که توسط سازنده ژاپنی تویوتا ساخته شده و بفروش می رسد. از زمان تولید این خودرو، کمری توسط تویوتا به عنوان دومین "خودروی جهانی" این شرکت پس از کرولا مورد تمجید قرار گرفت. این خودرو برای اولین بار در سال 1982 طراحی و وارد بازار خودرو گردید که تا به امروز مدل های متنوعی از آن ساخته شده است.

نسل ششم این خودرو یعنی تویوتا 2007 یکی از پرفروش ترین مدل های این خودرو بود که نسبت به مدل های قبلی کمری تغییر کرد. این خودرو دارای تیپ های مختفی است که هر کدام نیز کارآیی و آپشنی متفاوت دارند. بطور مثال تویوتا کمری در تیپ هایی همچون: GLX ، GL ، SE ، LE ، LE هیبریدی ، XLE ، XLE هیبریدی ، ساده و XSE و غیره در بازار موجود است. هر کدام از آنها به جهت عملکرد بالایشان از پرفروش ترین خودروها در بین خودروهای هم رده ی خود شدند. اما می توان گفت پرفروش ترین آنها جدیدترین خودروی تویوتا کمری است که در سال 2018 تولید شد و محبوبیت این خودرو سرچشمه از کیفیت، ایمنی و قیمت مناسب آن گرفته بود که در این تیپ ها عرضه شد.

لاستیک مناسب تویوتا کمری

همانطور که گفته شد تویوتا کمری خودرویی که بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرد، بخصوص در ایران و در سالهای اولیه ورودش مورد استقبال زیادی قرار گرفت. این خودرو از ایمنی بالایی برخوردار است اما شما با انتخاب و خرید لاستیک باکیفیت و مناسب نیز می توانید به ایمنی و عملکرد آن بیافزاید. بهترین لاستیک برای هر خودرویی در درجه اول ، لاستیکی است که از سایز مناسب و استاندارد برای آن خودرو برخوردار باشد. بعد از آن برند و موارد دیگر است که باید به آن اهمیت داد. هایپرتایر به ارائه ساده ترین روش برای جستجوی تایر مورد نظر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با وارد کردن نام خودرو و مدل آن بهترین لاستیک ها را برای آن بیابند.

سایز لاستیک تویوتا کمری

با وارد شدن به وب سایت هایپرتایر می توانید با انتخاب خودرو، مدل و تیپ آن لاستیک سایز استاندارد و یا سایزهای پهن که مناسب آن خودرو می باشند را مشاهده نمایید. لاستیک تویوتا کمری همانگونه که گفته شد در تیپ های مختلف دارای سایزهای متفاوت می باشد که ما در اینجا آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. لاستیک تویوتا کمری مدل GLX در سایزهای 215/60R16 و 215/55R17 ، لاستیک تویوتا کمری GL در سایزهای 215/60R16 و 205/65R16 ، لاستیک تویوتا کمریSE در سایز 215/55R17 ، لاستیک تویوتا کمری LE و هیبریدی LE در سایز 205/65R16 ، لاستیک تویوتا کمری XLE و هیبریدی مدل XLE در سایز 215/55R17 ، لاستیک تویوتا کمری ساده در سایزهای 205/55R16 و لاستیک تویوتا کمری XSE در سایز 225/45R18 ارائه می شود که شما می توانید از وب سایت هایپرتایر آنها را خریداری نمایید.

مشخصات فنی و قیمت لاستیک تویوتا کمری

لاستیک مناسب برای کمری در برندهای مختلفی و با قیمت های متفاوتی در بازار لاستیک بفروش می رسد. انتخاب یک لاستیک با سایز مناسب و برند معتبر بر قیمت آن لاستیک نیز تاثیر می گذارد. یکی از تایرهای که می تواند بر عملکرد خودروی شما بیفزاید و قیمت مناسبی نیز داشته باشد از برند تراینگل است. لاستیک تراینگل مناسب برای تویوتا کمری دارای ویژگی هایی همچون: مقاومت غلتشی پایین و مصرف سوخت کمتر، جلوگیری از هیدروپلنینگ و غیره است. لاستیک هانکوک مناسب برای کمری نیز از برندهای دیگری است که می توانید برای این خودرو تهیه کنید. شما می توانید با مراجه به وب سایت هایپرتایر این لاستیک ها را با بهترین قیمت تهیه نمایید و از خدمات نصب و بالانس به صورت سیار نیز بهره مند شوید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0