لاستیک های هوشمند گودیر




لاستیک گودیر

شرکت تایر و لاستیک گودیر اخیراً نزدیک به 5 میلیون کیلومتر آزمایش بر روی جاده ها و آزمایشات میدانی از مشتریان با لاستیک های متصل انجام داده است . لاستیک های متصل – لاستیک هایی هستند که سنسورهای تعبیه شده دارند و قادر به اعلام شرایط لاستیک و خودرو به راننده می باشند . آنها ویژگی های تایر را اندازه گیری می کنند و منجر به افزایش عملکرد و ایمنی بالقوه خودرو می شوندمطالعات اولیه نشان می دهد که لاستیک های متصل گودیر می توانند فاصله ترمز بین یک تایر جدید و فرسوده را تا 30 درصد کاهش دهند. با پیشرفت در ساخت خودرو ها و تبدیل شدن آنها به خودروهای برقی و خودران ، لاستیک های متصل و تأثیر آنها در فاصله ترمز ، اهمیت ارتباط خودروها با تایر را افزایش می دهد.
سیستم تایر هوشمند متصل گودیر به طور مداوم اطلاعات مربوط به تایر را اندازه گیری و ثبت می کند ، این سیستم با سایر داده های خودرو ارتباط داشته که به الگوریتم های اختصاصی مبتنی بر cloudbased گودیر متصل استلاستیک های هوشمند می توانند سایش لاستیک ، تحمل بار ، تورم لاستیک ، دما و شرایط سطح جاده را در زمان واقعی اندازه گیری و تنظیم کنند و همچنین امکان این را دارند که این شرایط را به راننده اعلام کنند.

کریس هلسل ، مدیر فناوری گودیر گفت: راننده ای را در نظر بگیرید که هنگام رانندگی امکان این را دارد که سرعت خود را کم کند ، ترمز بگیرد و یا از فرمان دهی ناگهانی جلوگیری کند . اما در نظر بگیرید کسی پشت فرمان نباشد ( برای خودرهای پیشرفته ) چه اتفاقی می افتد ؟ تایر تنها بخشی از خودرو است که ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و می تواند اطلاعات حیاتی را به خودرو منتقل کند و همچنین امنیت و عملکرد را افزایش دهد. در حالی که لاستیک های متصل گودیر هنوز در دسترس مصرف کنندگان قرار نگرفته است ، این شرکت بطور مداوم و به طور گسترده لاستیک های متصل را با سازندگان خودرو ، استارتاپ ها و شرکت های دیگر مورد آزمایش قرار می دهد و همچنین محصولات و راه حل هایی که باعث بهبود ایمنی مصرف کنندگان در جاده ها باشد را آزمایش می کند.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0